ادعای جالب یک فرانسوی: مسی شایسته قهرمانی است

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران - روز یکشنبه فینال بزرگ جام جهانی قطر بین تیم های فرانسه و آرژانتین برگزار خواهد شد.

ادعای جالب یک فرانسوی: مسی شایسته قهرمانی است

به گزارش خبرنگاران، دیوید ترزگه در جام دنیای 1998 با فرانسه قهرمان دنیا شد. اما به علت اصلیت آرژانتینی، قلبش برای تیم ملی آرژانتین هم می تپد. ترزگه در تبادل نظر با TyC Sports گفت: از نظر احساسی واقعا سخت است. دلم انتخاب یکی از این دو تیم را نمی خواست اما فینال زیبایی خواهد شد. همه منتظر این بازی هستیم. این دو تیم از نظر ویژگی ها و تاریخ از برترین های دنیا هستند.

ترزگه آرژانتین را کمی بیشتر از فرانسه دوست دارد. او در ادامه گفت: باز هم تاکید کنم که از نظر احساسی، با توجه به این مساله که لئو مسی آخرین جام دنیای خود را تجربه می نماید، او را شایسته قهرمانی می دانم. او رویای مردم است اما این علت نمی گردد که فرانسه هم رویای قهرمانی نداشته باشد.

ترزگه در جام دنیای 1998 در 6 بازی حضور یافت: سه بازی گروهی و سپس دور حذفی در مرحله یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی و نیمه نهایی. اما مربی امه ژاکه او را در فینال مقابل برزیل بازی نداد.

مهاجم سابق یوونتوس در خصوص دوئل لئو امباپه هم نظر خود را اعلام کرد: فرانسه به اینجا آمده تا قهرمان دنیا گردد، در این شکی نیست. اینجا مساله سن و سال تفاوت ایجاد می نماید؛ لئو در خاتمه دوران حرفه ای خود است و امباپه تازه کار خود را آغاز نموده و همه نوع رکوردی را به ثبت خواهد رساند. آنها با هم در پاری سن ژرمن ترکیب کاملی هستند، اما آرژانتین برای مسی بازی می نماید، همه چیز به او مربوط می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2244

به "ادعای جالب یک فرانسوی: مسی شایسته قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جالب یک فرانسوی: مسی شایسته قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید