ادعای اسون گوران اریکسون درباره شانس چینی ها برای جذب رونالدو و مسی

به گزارش مسافرت رو، سرمربی سوئدی یکی از تیم های ولخرج چینی در پنجره جابجایی اخیر این کشور، پیش بینی جالبی از سوپرلیگ چین انجام داد.

ادعای اسون گوران اریکسون درباره شانس چینی ها برای جذب رونالدو و مسی

با تور خیلی ارزان چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، اسون گوران اریکسون، سرمربی تیم فوتبال شانگهای اس آی پی جی می گوید انتظار ندارد که وین رونی، کاپیتان تیم فوتبال منچستریونایتد را در تیم دیگری ببیند، اما اگر هم او را به زودی در خاور دور ببیند تعجب نمی کند.

به نظر سرمربی سوئدی شانگهای اس آی پی جی، سوپرلیگ چین که تا به امروز بازیکنانی مانند رامیرز، جکسون مارتینس، الکس تیکسیرا و ژروینیو را از تیم های مطرح اروپایی جذب نموده است، بعید نیست که در آینده ای نه چندان دور دست روی ستارگان بزرگ تری هم بگذارد.

مدتی است که شایعاتی در مورد احتمال اضافه شدن آردا توران، هافبک ترکیه ای بارسلونا و وین رونی مهاجم انگلیسی منچستریونایتد به فهرست ستاره های حاضر در فوتبال چین شنیده می گردد، اما به نظر سرمربی پیشین تیم ملی انگلیس، نه تنها توران بلکه برترین بازیکنان حال حاضر جهان ممکن است سر از خاور دور دربیاورند.

این مربی سوئدی گفت: چه کسی است که وین رونی را نخواهد؟ البته من کاملاً مطمئنم که رونی نمی خواهد منچستریونایتد را ترک کند، البته فعلاً.

اریکسون اضافه نمود: به نظر من دیر یا زود ما شاهد حضور ستاره هایی مانند کریستیانو رونالدو، مسی، رونی و بازیکنانی در این سطح در سوپرلیگ چین خواهیم بود.

چینی ها که سرمایه گذاری هنگفت غیرمنتظره شان در بازار جابجایی برای خیلی ها تعجب آور بوده است، در پنجره جابجایی زمستانی سال 2016 بیش از لیگ برتر برای خرید بازیکنان جدید پول خرج نموده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 798

به "ادعای اسون گوران اریکسون درباره شانس چینی ها برای جذب رونالدو و مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای اسون گوران اریکسون درباره شانس چینی ها برای جذب رونالدو و مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید