آیا مهلت ثبت نام انتخابات شوراهای شهر تمدید می گردد؟ خبرنگاران

به گزارش مسافرت رو، سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: قابل پیش بینی بود که در آغاز کار و روز های نخست تعداد داوطلبین کمتر باشد چرا که تصمیم جدی برای ثبت نام نگرفته بودند، اما از روز گذشته سیر ثبت نام ها صعودی شده و برای امروز و فردا نیز پیش بینی افزایش تعداد ثبت نام ها را داریم.

آیا مهلت ثبت نام انتخابات شوراهای شهر تمدید می گردد؟ خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید اسماعیل موسوی امروز (دوشنبه) پس از بازدید از محل ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورا ها واقع در ساختمان شماره دو فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: از 20 اسفند ماه فرآیند ثبت نام انتخابات شورا های شهر آغاز شده و تا 26 اسفندماه ادامه دارد و در یک هزار و 391 شهر در سراسر کشور عملیات ثبت نام شورا های آن ها در حال اجرا است.

وی ادامه داد: قابل پیش بینی بود که در آغاز کار و روز های نخست تعداد داوطلبین کمتر باشد چرا که تصمیم جدی برای ثبت نام نگرفته بودند، اما از روز گذشته سیر ثبت نام ها صعودی شده و برای امروز و فردا نیز پیش بینی افزایش تعداد ثبت نام ها را داریم.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان این که در این دوره چهار روش برای ثبت نام پیش بینی شده، توضیح داد: نخست اپلیکیشن موبایلی است که درصد قابل قبولی از داوطلبان از منزل به این شیوه ثبت نام کردند. روش دوم نسخه دسکتاپ رایانه های شخصی است که حدود 16 درصد از داوطلبان از این روش استفاده کردند و روش دیگر مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و مراجعه حضوری به فرمانداری هاست که حدود 50 درصد داوطلبان با مراجعه به فرمانداری ها ثبت نام خود را انجام دادند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پاسخ به این سوال که آیا مهلت ثبت نام تمدید خواهد شد، گفت: بر اساس قانون، ثبت نام داوطلبان نمایندگی شورا ها در هفت روز انجام می گردد و فردا نیز از ساعت 8 تا 16 روال ثبت نام ادامه دارد. در روز های آخر تعداد داوطلبان زیادتر خواهد شد لذا همکاران ما در فرمانداری ها باید تمام این ثبت نام ها را آنالیز نمایند و لذا معین بخشی از ثبت نام داوطلبان به روز چهارشنبه موکول می گردد، اما قطعاً فردا آخرین روز ثبت نام خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1601

به "آیا مهلت ثبت نام انتخابات شوراهای شهر تمدید می گردد؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا مهلت ثبت نام انتخابات شوراهای شهر تمدید می گردد؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید