سیامک نعمتی: انتظار داشتیم شرایط پرسپولیس را درک نمایند

به گزارش مسافرت رو، فکر می کنم مقابل پیکان به سختی یازده بازیکن بشویم چون اصلا بازیکن نداریم و نمی دانم آقای برانکو چطور می خواهد ترکیب یازده نفره را بچیند.

سیامک نعمتی: انتظار داشتیم شرایط پرسپولیس را درک نمایند

به گزارش خبرنگاران ، درست است که سیامک نعمتی خودش شرایط پرسپولیس را درک نکرد و به خاطر یک خطای نابجا و غیرضروری از بازی برگشت فینال محروم شد اما حالا می گوید که انتظار داشته سازمان لیگ شرایط را درک کند و بازی های پرسپولیس را به تعویق بیندازد: اینکه به فینال آسیا رسیدیم گناه نیست که برای ما بخواهند در این شرایط مسابقه برگزار نمایند. ما کمبود بازیکن داریم و نمی دانم چرا اینگونه برنامه ریزی نموده اند. ما قبول داریم که باید بازی های لیگ انجام گردد، اما احتیاج داشتیم و انتظار داشتیم که شرایط حساس ما را درک نمایند.

نعمتی صحبت هایش را اینطور ادامه داده: واقعا شرایط ما خوب نیست و فکر می کنم مقابل پیکان به سختی یازده بازیکن بشویم چون اصلا بازیکن نداریم و نمی دانم آقای برانکو چطور می خواهد ترکیب یازده نفره را بچیند. خود آقای برانکو هم روز قبل از بازی به ایران می آید و نمی دانم در این شرایط اصلا می گردد فوتبال بازی کرد یا نه. من که فکر نمی کنم این بازی برگزار گردد!

2 – 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 155

به "سیامک نعمتی: انتظار داشتیم شرایط پرسپولیس را درک نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیامک نعمتی: انتظار داشتیم شرایط پرسپولیس را درک نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید