10 شخصیت قدرتمند دنیای انیمه که به تنهایی حریف یک ارتش شدند

به گزارش مسافرت رو، مشاهده رشد شخصیت خاص که از فرش به عرش و از انسانی معمولی به قهرمانی قدرتمند تبدیل می گردد، همیشه یکی تحسین برانگیزترین و قابل تقدیرترین جنبه هر انیمه بوده است. با این وجود باز هم تماشای یک کاراکتر که به تنهایی با گروهی بزرگ از دشمنان مبارزه می نماید و از پس تمام آن ها برمی آید، می تواند هیجان انگیزترین قسمت آن انیمه باشد. صرف نظر از این که این ارتش های یک نفره برای کدام جبهه می جنگند، توانسته اند ثابت نمایند که شجاعت چیزی فراتر از قدرت است. در این مقاله ده شخصیت قدرتمند در دنیای انیمه معرفی می شوند که می توانند به تنهایی جریان نبرد با انبوهی از دشمنان قدرتمند را تغییر دهند.

10 شخصیت قدرتمند دنیای انیمه که به تنهایی حریف یک ارتش شدند

10. گوتو- انگل: قاعده کلی (Parasyte: The Maxim)

انگل های قدرتمند زیادی در انیمه انگل: قاعده کلی وجود داشتند که قادر به تسخیر بدن انسان بوده و می توانستند آن را کنترل نمایند. بااین حال، هیچکدام از آنها به توگو حتی نزدیک هم نبودند. توگو یکی از باهوش ترین اعضای گونه خود بود که در کنترل بدن انسان ها و کسب دانش به وسیله آن، مهارت زیادی پیدا نموده بود.

او خود را موجودی وحشی معرفی می کرد که برای جنگیدن زندگی می نماید. گوتو برای آزمودن محدودیت هایش به تنهایی با 21 عضو یاکوزا جنگید و آن ها را به طرز وحشیانه ای سلاخی کرد. این هیولایی نیرویی توقف ناپذیر است که اسلحه، نارنجک یا حتی موشک هم نمی توانند خراشی روی سطح پوست او ایجاد کند.

9. اوتسورو- روح نقره ای (Gintama)

یوشیدا شویو تنها بخشی از خاطرات اوتسورو بود، اما با وجود این که هیچکس انتظارش را نداشت، درواقع او بود که شرور واقعی کل داستان بود. اوتسورو موجودی جاودانه است که بیش از هزار سال زندگی نموده و در نبردهای تن به تن و بعلاوه شمشیرزنی مهارت هایی باورنکردنی کسب نموده است. قدرت، سرعت و واکنش های غیرانسانی او باعث می شد بتواند از هر شخصیت قدرتمند انیمه روح نقره ای پیشی بگیرد.

قدرت اوتسورو به حدی بود که حتی شینسنگومی، یوروزویا، اومیبوزو و کامویی با هم، یک بار هم نتوانستند او را شکست دهند. درحالی که به نظر می رسید که اوتسورو فقط برای تفریح با آنها بازی می نماید.

8. ایچیرو اینویاشیکی - اینویاشیکی (Inuyashiki)

ایچیرو در ابتدا تنها مردی ترسو و خجالتی بود که به سختی با کسی صحبت می کرد. اما یک شب اسرارآمیز نوری با منبعی فرازمینی با او برخورد نموده و به وسیله قدرت های جادویی به ماشینی شکست ناپذیر تبدیل و شجاع شد و از قدرت هایش در جهت یاری به دیگران استفاده کرد. بعد از تبدیل شدن بدن ایچیرو به رباتی درجه یک با فناوری های پیشرفته، او توانایی های زیادی کسب کرد که در نهایت از او موجودی بی همتا روی زمین ساخت.

یک بار که ایچیرو به وسیله اعضای یاکوزا محاصره شده بود و چندین گلوله هم به سمت او شلیک کردند، او بیهوش شد. بااین حال، بدن رباتی این شخصیت در انیمه با فعال کردن مکانیسم دفاع شخصی از خودش مراقبت کرد و به وسیله آزاد کردن پرتوهایی قدرتمند، بلافاصله همه اعضای یاکوزا را کشت.

7. گاتس- برزرک (Berserk)

گاتس از جسدی حلق آویزشده به دنیا آمد و بعد از آن هم رها شد تا بمیرد. اما گروهی مزدور به رهبری فردی به نام گامبینو او را زیر سایه خود گرفتند. گاتس از دوران کودکی شمشیرهایی دو برابر قد خودش را به دست گرفت، مهارت های شمشیرزنی خود را در طول زمان تقویت کرد و به یکی از قدرتمندترین شمشیربازان تبدیل شد.

علی رغم ساختار بدن غول پیکرش، او می توانست به چابکی از حملات فرار کند و با سرعتی چشمگیر حمله کند. او می تواند چندین دشمن را به طور هم زمان با یک حرکت شمشیر پهن بزرگ خود به نام درنده اژدهایان نابود کند. او در دورانی که به عنوان مزدور مشغول بود، 100 سرباز را به تنهایی از بین برد.

6. لیوای آکرمن - حمله به تایتان (Attack on Titan)

لیوای، سرگروه جوخه اکتشاف، به عنوان یکی از قوی ترین افرادی که حتی به او لقب قوی ترین سرباز بشریت را داده اند، شناخته می گردد. همه در سپاه به خاطر قدرت انکارناپذیر و عزم و اراده راسخش از او الگو می گرفتند. بر خلاف دیگران، لیوای بر مهارت شمشیرزنی و هوش خود برای از بین بردن دشمنان خود تکیه می نماید.

تایتان های عادی برای لیوای عددی نیستند، چرا که او آنها را یکی پس از دیگری، در یک چشم بر هم زدن و بدون این که خم بر ابرو بیاورد، از میان برمی دارد. لیوای در مواقع خطر وارد حالتی شبیه به جنون می گردد، شمشیرهایش را برعکس در دست می گیرد و با سرعتی باورنکردنی تایتان ها را سلاخی می نماید. او با همین شیوه با تایتان حیوانی هم مبارزه کرد و در یک چشم به هم زدن تمام نواحی حیاتی بدن او را با شمشیرش درید.

وقتی لیوای می تواند گروهی از تایتان ها را به تنهایی از بین ببرد، ارتشی از انسان ها قطعاً در مقابل او حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

5. ریو شیمازاکی - موب سایکو 100 (Mob Psycho 100)

ریو شیمازاکی یکی از قدرتمندترین ابرقهرمانان انیمه موب سایکو است. او فردی بی خیال با رویکردی نیهیلیستی به زندگی است. شیمازاکی می تواند با چشم فکر خود دیگر ابرقهرمانان را حس کند و اقدامات آنها را پیش بینی کند، از تله کینسیس (حرکت دادن اشیا با قدرت فکر) برای پرواز استفاده کند و نیروهای تله کینتیک قدرتمندی بسازد که قادر به تخریب ساختمان های بزرگ باشد.

هنگامی که شیمازاکی مجبور به جنگ با ترو و گروهش شد، علی رغم تعداد بسیار زیاد گروه دشمن، قادر بود با تله پورت های سریع نسبت به آن ها فزونی به دست آورد. پس از باز شدن چشم فکرش، ادراک فراحسی او افزایش یافت و همین امر او را به موجودی تقریباً شکست ناپذیر تبدیل کرد.

4. سوسوکه آیزن - بلیچ (Bleach)

آیزن شرور اصلی نیمه اول انیمه بلیچ بود. تنها انگیزه او این بود که قدرتمندترین موجود تاریخ گردد. پس از جدایی از انجمن روح، آیزن برای تبدیل شدن به نیرویی شکست ناپذیر، مشغول پژوهش و ساخت هوگیوکو شد. او برای این پژوهش خود صدها شینیگامی و صدها شهروند روکونگای را قربانی کرد. هرچند که این اقدامات نتیجه ای را برای او به ارمغان نیاوردند.

او با به دست آوردن قدرت های فوق العاده و نو، آن قدر اعتمادبه نفس پیدا کرد که محافظان خود را به علت این که زیاد درباره قدرت های او حرف می زدند مرخص کند. در طول آرک داستانی کاراکورا، او توانست قدرت ترکیبی ایچیگو کوروساکی را در کنار کل اعضای تیم گوتی 13 و ویسرورد شکست دهد.

3. سایتما - مرد تک مشتی (One Punch Man)

سایتما، قهرمان اصلی انیمیشن مرد تک مشتی، می تواند هر کسی را در سراسر دنیا شکست دهد و تنها کاری که برای انجام این کار لازم دارد یک مشت است. او به قدری قوی است که از قدرت های غیرانسانی خود خسته شده و می خواهد با حریفی شایسته که قادر به مقاومت در برابر او باشد، درگیر گردد.

رقبای سایتما چه موجودات قوی تر از دنیای ماورایی باشند و چه جهش یافته ای جسمی و فکری، او می تواند آنها را در یک ثانیه شکست دهد. حتی با وجود قدرت های دیوانه واری که او را به ابرانسانی شکست ناپذیر تبدیل می نماید، او هرگز مغرور نشد و به عقده خودبرتربینی نرسید.

2. گوکو - دراگن بال (Dragon Ball)

گوکو بدون شک قوی ترین سایان در دنیا چندگانه دراگن بال است. او از دوران کودکی پیگیرانه تمرین نموده و با عزم و اراده ای تزلزل ناپذیر، میل طبیعی خود به نبرد سایان ها را تقویت نموده است. او شخصیتی است که به علت پشت سر گذاشتن محدودیت های خود و فراتر رفتن از مرزهای واقعیت مورد توجه قرار گرفته است.

توانایی او در رساندن قدرت خود به سطوحی بی سابقه، تا حد رسیدن و رقابت با قلمرو خدایانِ نابودی، او را به مبارزی بی رقیب تبدیل نموده است. حالا او به موجودی فانی اما شکست ناپذیر تبدیل شده است که به راحتی نمی توان آن را تحت کنترل درآورد.

1. مادارا اوچیها- ناروتو (Naruto)

مادارا اوچیهای افسانه ای به عنوان بزرگترین شینوبی که تابه حال در دنیا ناروتو زندگی نموده است، شناخته می گردد. او تنها فردی است که از لحاظ قدرت پتانسیل رقابت با هاشیراما سنجو را در شرایطی برابر دارد. مادارا مهارت های دوجوتسو و نینجوتسو خود را به حدی تقویت نموده که این توانایی های او باعث ترس دشمنانش می گردد.

حتی زمانی که او را با تکنیک ممنوعه رستاخیز از دنیا مردگان بازگرداندند، مهارت های خود را از دست نداده بود. همه اعضای ماهر اتحاد شینوبی در مقابل او شبیه حشراتی بودند که دست و پا می زدند. چندین نینجا با مهارت های تکنیک رهاسازی آب نیاز بود تا بتوانند از اتحاد شینوبی در برابر شعله های آتشین ویران نماینده و جادویی مادارا دفاع نمایند.

منبع:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2208

به "10 شخصیت قدرتمند دنیای انیمه که به تنهایی حریف یک ارتش شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 شخصیت قدرتمند دنیای انیمه که به تنهایی حریف یک ارتش شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید