چرا تابلو چلنیوم محبوب و پرطرفدار است؟ (5 علت مهم)

به گزارش مسافرت رو، تابلوهای تبلیغاتی ابزارهایی هستند که علاوه بر تبلیغات، زیبایی و جذابیت را برای دکوراسیون بیرونی محل کسب و کار فراهم می نمایند و یکی از برترین مدل های تابلوی تبلیغاتی برای معرفی برند، تابلو چلنیوم است.

چرا تابلو چلنیوم محبوب و پرطرفدار است؟ (5 علت مهم)

نام چلنیوم از ترکیب دو اصطلاح آلومینیوم و چنل ایجاد شده است. جنس این تابلو هم از آلیاژ آلومینیوم و استیل ساخته شده است. این ترکیب باعث شده تا تابلوهای چلنیوم وزن بسیار کم و مقاومت بالایی داشته باشند. بعلاوه براق بودن و درخشش زیاد هم از دیگر خصوصیات شاخص این تابلوها است.

تابلو چلنیوم به عنوان نسل جدیدی از تابلوهای تبلیغاتی از جمله تابلو مغازه است که در آن به جای کاربرد حروف دو بعدی و بدون حجم، از حروف برجسته و سه بعدی در طرح ها و رنگ های مختلف استفاده شده است.

ویژگی های خوب انواع تابلو چلنیوم موجب شده تا در مدت کوتاه این مدل از تابلوهای تبلیغاتی به یکی از پرطرفدارترین و پرتقاضاترین انواع تابلوها تبدیل شوند. بنابراین جای تعجب نیست که در حال حاضر انواع تابلو چلنیوم پرطرفدار است و روزانه صدها مشتری برای ساخت این مدل از تابلوها درخواست می دهند. در ادامه به مزایایی که منجر به محبوبیت تابلو چنلیوم شده است می پردازیم.

مزایای تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم به علت مزایایی که دارد، نه تنها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی محیطی، بلکه به عنوان یک ابزار ارتباطی مؤثر نیز محبوبیت زیادی در سال های اخیر به دست آورده است.

این شکل از تابلوهای تبلیغاتی که به تابلو حروف برجسته معروف هستند در رساندن پیغام به گروه هدف شما به گونه ای موثر عمل می نمایند که تابلوهای سنتی در گذشته هرگز چنین بازخوردی نداشتند. در ادامه دلایل محبوبیت و پرطرفدار بودن تابلوهای چلنیوم در کسب و کارهای امروزی آورده شده است.

1. دوام و ماندگای بالا

در صورت استفاده از متریال با کیفیت، تابلوهای چلنیوم ماندگاری و دوام زیادی خواهند داشت. گفتنی است که برای افزایش مقاومت آلومینیوم، در کارخانه آن را مقاوم سازی یا به اصطلاح آنادایز می نمایند.

از دیگر محاسن تابلو چلنیوم، عدم نفوذ گرد و غبار به داخل آن است. استفاده از نوار اسفنجی بر روی رول های آلومینیوم باعث جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل تابلو شده و طبیعتاً دوام آن را افزایش می دهد.

2. امکان نورپردازی

یکی از مهم ترین قسمت ها که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی تابلو چلنیوم دارد، نورپردازی آن است. اساساً یکی از مزایای این تابلوها قابلیت فراوان آن ها برای نورپردازی به شیوه های مختلف است. کاربرد نورپردازی در ساخت تابلوهای تبلیغاتی، عاملی است که سبب زیبایی و جذابیت این تابلوها شده است. بعلاوه این روشنایی و نورپردازی باعث می گردد تا یک تابلو، مدت زمان بیشتری به وسیله عابرین و مخاطبین دیده گردد.

معمولاً تابلو چلنیوم به شکل بدون نور و یا به همراه نورپردازی اس ام دی قابل استفاده است. با پیشرفت و توسعه صنعت تابلو سازی امکان نورپردازی در تابلوهای چلنیوم به اشکال مختلفی امکان پذیر است. در واقع تابلوهای چلنیوم این قابلیت را دارند که نورپردازی داخل حروف آنها به شکل های مختلفی از جمله الماسی، دایره و کریستال اجرا گردد. این عامل باعث افزایش جذابیت و اثرگذاری این تابلوها و گرایش مشتریان به استفاده از آن ها شده است.

3. مصرف بهینه انرژی

از دیگر مزیت های استفاده از تابلوهای چلنیوم کاهش مقدار مصرف برق در این تابلوها است. در حال حاضر چند سالی است که به جای لامپ های نئون، از اس ام دی بلوکی برای ایجاد روشنایی در تابلوهای چلنیوم استفاده می گردد. مصرف بسیار کم برق در اس ام دی ها باعث شده تا استفاده دائمی از تابلو چلنیوم به عنوان تابلو مغازه، علاوه بر زیبایی، ارزان هم باشد.

4. مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی

لبه چلنیوم از جنس آلومینیوم است و این امر باعث شده تا این تابلوها دارای استحکام بیشتری نسبت به سایر تابلوها باشند و در برابر شرایط جوی دوام زیادی داشته باشند. کیفیت بسیار عالی چلنیوم باعث می گردد در برابر گرمای آفتاب و شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت بالایی از خود نشان داده و رنگ و تغییر شکلی در خود ایجاد ننمایند و از لحاظ زیبایی و استقامت زیباتر و بهتر از انواع دیگر حروف باشند.

ضمن اینکه حروف چلنیوم تا حدی نیز در مقابل صدمات ضربه ای نیز مقاوم است . تابلو چنلیوم را می توان در منطقه ها مرطوب نیز استفاده کرد. به علت جنس مقاوم آلومینیوم این نمونه از تابلو محدودیتی برای اقلیم های متفاوت ایجاد نمی کند.

5. طراحی انعطاف پذیر

شاید یکی از بزرگترین مزایای تابلو چلنیوم، انعطاف پذیری آن برای طراحی، انتخاب رنگ و فونت است. از آنجایی که حروف چلنیوم ساختاری بسیار انعطاف پذیر دارند، تابلو چلنیوم را می توان تقریباً در هر شکل گرافیکی، میزان، رنگ و سبکی ساخت.

بنابراین این تابلوها برای همه احتیاجهای مشتریان مناسب هستند. هنگام انتخاب تابلو و طرح آن سعی کنید فضای داخلی و بیرونی مغازه را هماهنگ کنید.

چگونگی بهره مندی از حداکثر مزایای تابلوهای چلنیوم

یکی از جنبه های اصلی محبوبیت تابلوهای چنلیوم، صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی و پوشش بیشتر بازار است. این تابلوها مطمئنا روشی کارآمد برای بازاریابی و معرفی محصولات و خدمات شما در مکان و زمان مناسب هستند. پیشرفت فناوری نیز نقش مهمی در حمایت از ارزان بودن این تابلوها ایفا نموده است. چرا که می توانید آن ها را با متریال نسبتا ارزان و با کیفیت بالا تهیه نمایید.

با این وجود اگر می خواهید از حداکثر مزایای تابلو چلنیوم پرطرفدار بهره مند شد برای ساخت تابلو چلنیوم باید حتما به متخصصان و حرفه ای ترین های این عرصه مراجعه کنید. چرا که ساخت و طراحی این مدل از تابلوها دارای حساسیت خاصی است و باید از متریال درجه یک و تکنیک بالای ساخت برخوردار باشد.

جمع بندی

اگر در پی یک تابلوسازی معتبر برای سفارش تابلو چلنیوم هستید، ما مجموعه تابلوسازی نامور را به شما معرفی می کنیم. این مجموعه با کسب چندین سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی و به طور تخصصی تابلو چلنیوم، تابلو لایت باکس، تابلو های تبلیغاتی، تابلو های مغازه و … می تواند جوابگوی هر نوع احتیاج شما با هر سطح بودجه ای که در نظر گرفته اید باشد.

منبع: اتاق
انتشار: 6 آذر 1401 بروزرسانی: 6 آذر 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2235

به "چرا تابلو چلنیوم محبوب و پرطرفدار است؟ (5 علت مهم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا تابلو چلنیوم محبوب و پرطرفدار است؟ (5 علت مهم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید