نسل نو روزهای باشکوهی را رقم زد، نتایج کشتی شایسته تقدیر است

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات قهرمانی دنیا که به میزبانی شهر اسلو نروژ برگزار گردید خوش درخشید و جوانان این تیم توانستند به مدال های طلا و نقره دست پیدا نمایند.

نسل نو روزهای باشکوهی را رقم زد، نتایج کشتی شایسته تقدیر است

در پی این موفقیت وزیر ورزش و جوانان با صدور پیغام هایی از عملکرد کشتی گیران تقدیر کرد. سجادی که برای موفقیت همه کشتی گیران پیغام تبریک داده بود، برای کشتی گیرانی که دوشنبه شب روی تشک رفتند هم پیغام داد.

سید حمید سجادی مدال طلای کامران قاسم پور دلاور کشتی ایران در رقابت های قهرمانی دنیا را که با پیروزی مقابل حریف قدر روسی بدست آمد، تبریک گفت.

در پیغام سجادی برای مدال قاسم پور آمده است:

مدال طلای کامران قاسم پور دلاوری دیگر از خطه قهرمان پرور مازندران در رقابت های دنیای نروژ نشان از شکوه عزم و اراده جوانانی است که با پشتوانه برنامه ریزی توانستند رویداد رقابتی و قهرمانی دنیا را به محلی برای تجلی توانمندی کشتی ایران تبدیل نمایند.

برق سومین طلای دنیا روی سینه غیرت کشتی ایران را با امیدواری به آینده با شکوه این جوانان پرافتخار ستایش می کنم و با تبریک به کامران قاسم پور عزیز ، کادر فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون بعلاوه ورزشدوستان و هموطنان گرامی ، سلامتی و سربلندی همه کشتی گیران را از خداوند متعال طلب می کنم.

حمید سجادی بعلاوه در پیغامی به سه کشتی گیر نایب قهرمان هم تبریک گفت. در این پیغام آمده است:

مبارزه های جانانه، کشتی های باکیفیت و پیروزی های بزرگ علیرضا سرلک، امیر محمد یزدانی و محمد نخودی عزیز که در نهایت با کسب سه مدال نقره ارزشمند موجب رضایتمندی جامعه ورزش را فراهم کرد، برای مردم بسیار قابل احترام است .

بدون شک نقش آفرینی تک تک کشتی گیران با راهنمایی کادر فنی و مدیریت فدراسیون در ارتقا صندلی تیمی ایران در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا در نروژ موثر و مهم است که شایسته تقدیر است.

جدیت کشتی گیران جوان ایران ، این دوره از رقابت ها را به نیکویی در تاریخ کشتی کشورمان به ثبت رساند تا به کمک خدا روزهای باشکوه دیگری را نسل تازه کشتی برای ورزش ایران عزیز در آینده به ارمغان آورد.

با تبریک به مدال آوران نقره ای و تشکر دوباره از زحمات اثربخش آنها در موفقیت تیمی ، برای دو کشتی گیر به جای مانده در رقابت های آزاد که دارای شانس مدال هستند آرزوی موفقیت می کنم و به درخشش فرنکی کاران هم با توکل برخدا امیدوار هستم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1894

به "نسل نو روزهای باشکوهی را رقم زد، نتایج کشتی شایسته تقدیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل نو روزهای باشکوهی را رقم زد، نتایج کشتی شایسته تقدیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید