موافقت مجلس با دو فوریت طرح تمدید مهلت ارائه قیر رایگان به پروژه ها

به گزارش مسافرت رو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت طرح تمدید مهلت ارائه قیر رایگان به پروژه های عمرانی تا شهریور 1401 موافقت کردند.

موافقت مجلس با دو فوریت طرح تمدید مهلت ارائه قیر رایگان به پروژه ها

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، در جلسه علنی امروز مجلس دو فوریت طرح تمدید اجرای بند ز تبصره یک قانون بودجه 1400 کل کشور تا خاتمه شهریور 1401 در دستور کار نمایندگان نهاده شد و به تصویب رسید.

هدف از این طرح تمدید مهلت تحویل قیر رایگان به پروژه های عمرانی موضوع بند ز تبصره یک قانون بودجه امسال، تا خاتمه شهریور 1401 است تا امکان اجرای پروژه های راهسازی و عمرانی فراهم گردد.

نمایندگان مخالف دو فوریت این طرح به مسائلی همانند افزایش رانت و فساد اداری در دستگاه ها با توزیع قیر رایگان و عدم ایفای تعهدات دستگاه ها اشاره کردند و نمایندگان موافق نیز به احتیاج روستا ها و شهر های کوچک برای استفاده از غیر رایگان جهت توسعه راه ها و نیز ضرورت افزایش نظارت ها برای کاهش سوء استفاده از این حکم قانونی تأکید کردند.

در نهایت دو فوریت این طرح با 178 رأی موافق، 16 رأی مخالف و یک رأی ممتنع از مجموع 209 نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید و اصل طرح نیز در روز سه شنبه هفته جاری در مجلس آنالیز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2097

به "موافقت مجلس با دو فوریت طرح تمدید مهلت ارائه قیر رایگان به پروژه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت مجلس با دو فوریت طرح تمدید مهلت ارائه قیر رایگان به پروژه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید