مقاله: دیوار سبز (Green wall) کابلی چیست؟

به گزارش مسافرت رو، در ساختار دیوار های سبز کابلی توپی های فولادی وجود دارد که روی دیوار برای عبور کابل ها نصب شده اند. فاصله این توپی ها از یکدیگر اهمیت فراوانی دارد و بسته به گیاهی که می خواهیم روی دیوار استفاده کنیم باید به نحوه قرار گرفتن آن ها توجه کرد.

مقاله: دیوار سبز (Green wall) کابلی چیست؟

دیوار سبز کابلی هم در داخل خانه و هم در بیرون و فضای شهری کاربرد دارد. مثلا در نمای ساختمان ها می توان از این ایده زیبا استفاده کرد که به زیبا شدن شهر هم یاری می نماید و چشم انداز فوق العاده ای را می سازد. در داخل خانه هم می توانید دیواری را به این ایده اختصاص دهید و یا مثلا برای جدا کردن قسمتی از قسمت دیگر در خانه به جای پارتیشن بندی های چوبی از دیوار های سبز بهره ببرید تا زیبایی را چندین برابر کند.

در بعضی پروژه ها به سادگی طراحی یک دیوار سبز کابلی در محوطه و یا حیاط ویلاها نیست. برای ایجاد نمای ساختمان احتیاج به سازه ای قوی تر داریم. سیستم های کابلی که به منظور استفاده در نماهای سبز با سطح وسیع میباشند، سیستم نمای کابلی و کششی نام دارد. دیوار سبز کابلی کششی می تواند فضاهایی مانند: دیواره ساختمانهای چون پارکینگ ها، ساختمان های اداری، فضاهای عمومی و فضاهای مسکونی بزرگ را بپوشانند.

منبع مقاله: دیوار سبز (Green wall) کابلی چیست؟

انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1908

به "مقاله: دیوار سبز (Green wall) کابلی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دیوار سبز (Green wall) کابلی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید