سولسشایر جدایی اسمالینگ از منچستریونایتد به مقصد رم را تأیید کرد، دارمیان، فروش بعدی شیاطین سرخ

به گزارش مسافرت رو، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد جدایی کریس اسمالینگ از این تیم برای ادامه دادن دوران بازیگری اش در پایتخت ایتالیا را تأیید کرد.

سولسشایر جدایی اسمالینگ از منچستریونایتد به مقصد رم را تأیید کرد، دارمیان، فروش بعدی شیاطین سرخ

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر، سرمربی منچستریونایتد با اعتراف به اینکه در برنامه هایش برای فصل جدید لیگ برتر انگلیس احتیاجی به کریس اسمالینگ ندارد، از سفر این مدافع انگلیسی به پایتخت ایتالیا برای عقد قرارداد با تیم فوتبال رم اطلاع داد.

بعد از پیوستن هری مگوایر به منچستریونایتد، برای اسمالینگ عملاً جایی برای بازی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ باقی نمانده است. از طرفی رم هم بعد از فروختن کاستا مانولاس به ناپولی به یک مدافع میانی جدید احتیاج داشت و دانیله روگانی از یوونتوس، دژان لوورن از لیورپول و اسمالینگ از منچستریونایتد گزینه های این تیم بودند. ظاهراً در میان این سه بازیکن، رمی ها ترجیح داده اند که اسمالینگ را به خدمت بگیرند و سرمربی شیاطین سرخ هم خاطرنشان کرد که مدافع سابق فولام، صبح امروز (آدینه) راهی ایتالیا شده است.

سولسشایر در یک نشست خبری گفت: این پیشنهاد یکی دو روز پیش به سولسشایر پیشنهاد شد. در حال حاضر ما 6 مدافع میانی آماده داریم و به همین دلیل من نمی توانستیم به کریس تضمین بدهم که می تواند به طور منظم در این فصل برای ما بازی کند. به همین دلیل او الان سوار هواپیما است. من فکر می کنم که او از تجربه جدیدش لذت خواهد برد. رم باشگاهی بزرگ و سری A لیگی بزرگ است که بازیکنان انگلیسی زیادی فرصت بازی در آنجا را نداشتند. او می تواند قویتر از قبل به جمع ما ملحق گردد.

اسمالینگ در حالی برای عقد قرارداد قرضی به رم رفته که تنها ماه دسامبر سال گذشته قراردادش با منچستریونایتد را تا سال 2022 تمدید کرد. با این حال هنوز پیوستن او به رم قطعی نشده است. او سال 2010 از فولام به منچستریونایتد پیوست و در 323 بازی برای این تیم به میدان رفت. او بعد از روملو لوکاکو و الکسیس سانچس سومین بازیکن منچستریونایتد است که تابستان سال جاری لیگ برتر انگلیس را به مقصد سری A ترک می نماید اما احتمالاً آخرین نفر نخواهد بود.

پنجره جابجایی فوتبال اروپا سه روز دیگر بسته می گردد و سولسشایر خاطرنشان کرد که متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی تیمش هم ممکن است به کالچو برگردد. سولسشایر اما در همین حال خروج مارکوس روخو را تکذیب کرد.

او ادامه داد: من می توانم پیش بینی کنم که شاید متئو هم از جمع ما جدا گردد. در ایتالیا بعضی تیم ها او را می خواهند. مارکوس اما قطعاً اینجا می ماند. تیم ما شاید از لحاظ عددی کم مهره باشد اما باز هم آنقدر بازیکن دارد که تمام پست ها را به حد کافی پوشش بدهد.

منچستریونایتد فردا (شنبه) در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 389

به "سولسشایر جدایی اسمالینگ از منچستریونایتد به مقصد رم را تأیید کرد، دارمیان، فروش بعدی شیاطین سرخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر جدایی اسمالینگ از منچستریونایتد به مقصد رم را تأیید کرد، دارمیان، فروش بعدی شیاطین سرخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید