سالگرد چهارده سالگی اولین توییت منتشر شده در توییتر

به گزارش مسافرت رو، یک منبع خبری تصمیم گرفت تا با انتشار تصویری از اولین توئیت منتشر شده در فضای مجازی خاطرات افراد را از 14 سال پیش زنده کند.

سالگرد چهارده سالگی اولین توییت منتشر شده در توییتر

به گزارش خبرنگار ، توییتر یک شبکهه اجتماعی است که به کاربران اجازه می دهد تا 280 حرف، پیغام متنی را که توییت نامیده می گردد، ارسال نمایند و با کاربران دیگر که آنان را دنبال می نمایند به اشتراک بگذارند.

شبکه اجتماعی توییتر در ماه مارس سال 2006 توسط جک دورسی و دو شخص دیگر تاسیس شد و در ماه ژوئن همان سال رسما به صورت گسترده شروع به فعالیت کرد. این شبکه اجتماعی در سال 2012 توانست تا بیش از 100 میلیون کاربر را به خود جذب کند و 340 میلیون توئیت را در خود جای داد. این برنامه پیروز شد تا سال 2013 به ده سایت برتر جهان تبدیل گردد و کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. تا سال 2018 این سرویس اینترنتی توانست تا میزبان بیش از 321 میلیون فعال در ماه باشد.

امروز که منبع خبری تصمیم گرفت تا شروع تمامی این فعالیت ها را به کاربران یادآوری کند. این منبع یا انتشار تصویری از اولین توئیت منتشر شده در حساب کاربری خود نوشت: چهارده سال پیش در چنین روزی، اولین توئیت منتشر شد. آیا شما اولین توئیت خود را به یاد دارید؟ . همچنین در توئیت منتشر شده نوشته شده بود: فقط در حال آماده سازی توئیترم هستم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 973

به "سالگرد چهارده سالگی اولین توییت منتشر شده در توییتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالگرد چهارده سالگی اولین توییت منتشر شده در توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید