رونی: انگلیس مستحق شکست برابر ایتالیا نبود

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران: مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد ادعا کرد سه شیر در بازی نخست خود در مرحله گروهی جام جهانی 2014 سزاوار شکست نبوده است.

رونی: انگلیس مستحق شکست برابر ایتالیا نبود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، وین رونی در گفت وگو با سایت فیفا در پاسخ به این سؤال که آیا انگلیس سزاوار شکست 2 بر یک برابر ایتالیا بوده است یاخیر، گفت: به نظرم انگلیس سزاوار شکست در این بازی نبود. فکر می کنم که ما بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت هایی نیز داشتیم و به همین دلیل تصور می کنم بدشانسی آوردیم که باختیم. اما فوتبال همین است و از این اتفاقات در آن رخ می دهد.

رونی اضافه کرد: به نظرم انگلیس در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت اما فقط نتوانست توپ را به دروازه حریف برساند. اگر می توانستیم از ایتالیا پیش بیفتیم وضعیت مان بهتر می شد. با این حال قبول دارم که ایتالیایی ها هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و وقتی پیش افتادند کلاس بازی شان را نشان دادند. آنها کار ما را واقعاً سخت نموده بودند و به همین دلیل نتوانستیم گل خورده را جبران کنیم.

رونی در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد خود در این بازی رضایت داری؟، توضیح داد: خیر. ما بازی را باختیم و به همین دلیل ناراحتیم. البته خوشحالم که دنیل (استوریج) توانست گل بزند.

مهاجم منچستریونایتد درباره شانس صعود تیمش به مرحله حذفی هم گفت: باید بازی بعدی را ببریم. شکست مقابل ایتالیا برای ما شب ناامیدکننده ای را رقم زد. باید به خودمان بیاییم و به کارمان ادامه دهیم. بازی بعدی مان برابر اروگوئه بازی سختی است و در آن باید برای دریافت سه امتیاز بجنگیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 501

به "رونی: انگلیس مستحق شکست برابر ایتالیا نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونی: انگلیس مستحق شکست برابر ایتالیا نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید