رزرو هتل خارجی با بیت کوین و ارز دیجیتال

به گزارش مسافرت رو، یکی از مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد، نحوه پرداخت پول در خریدهای خارجی و پرداخت آنلاین واحد پول سایر کشورها برای ما ایرانی هاست.

رزرو هتل خارجی با بیت کوین و ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال و آینده آن ها

این روزها با یاری ارزهای دیجیتال این مسائل رو به کاهش هستند و اساساً با بیت کوین می توانید هر کاری انجام دهید؛ خانه ای خریداری کنید، قبض برق خود را پرداخت کنید و همان طور که از عنوان آن پیداست، حتی می توانید تقریباً در هر جای دنیا اتاق هتل رزرو کنید یا بلیط هواپیما خریداری کنید و هزینه آن را با سکه های خود پرداخت کنید. در این مقاله قصد داریم به نحوه رزرو و پرداخت هزینه هتل های خارجی با استفاده از بیت کوین و ارز دیجیتال بپردازیم. وقتی تکنولوژی حرف اول را می زند!!!

بیت کوین و ارز دیجیتال

بیت کوین و ارز دیجیتال یک روش پرداخت هزینه هستند اما به صورت پول های رایجی که امروزه استفاده می کنیم نیستند و به وسیله دولت و یا سازمان خاصی عرضه نمی ­شوند. افراد با استفاده از کلمه عبوری که مخصوص به خودشان است می توانند بیت کوین خود را انتقال داده و خرج نمایند. در سیستم بیت کوین و ارز دیجیتال کنترل پول به دست خود افراد است. بیت کوین ها معمولاً به وسیله استخراج فرآیند پردازش به دست می آیند که مستلزم داشتن رایانه است. روش های به دست آوردن بیت کوین به وسیله خرید بیت کوین از صرافی های رمز ارز است. بعلاوه می توان با پذیرش بیت کوین به عنوان وجه پرداختی در برابر کالا یا خدمات، بیت کوین به دست آورد. صنعت، یک تابلو پر رونق در دیوار افتخارات آلمان!!!

سایت رزرو هتل با ارز دیجیتال

حال قصد داریم به معرفی بعضی از سایت های رزرو هتل خارجی که پرداخت هزینه اتاق را با استفاده از بیت کوین و ارز دیجیتال نیز قبول می نمایند بپردازیم.

تراولا (Travala.com)

در سایت تراولا می توان هتل و محل اقامت خود را رزرو کرد که تعداد هتل های موجود در این سایت بیش از 500 هزار است. علاوه بر بیت کوین، با استفاده از ریپل، بایننس کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیز می توان هزینه رزرو هتل را در این سایت پرداخت.

چیپ ایر (Cheapair.com)

سایت چیپ ایر متعلق به یک آژانس هواپیمایی آمریکایی است که برای راحتی پرداخت مشتریان خود امکان پرداخت و رزرو هتل با استفاده از انواع ارزهای دیجیتال را فراهم نموده است.

هتل های با سرویس پرداخت ارز دیجیتال

یکی از هتل هایی که آغاز به پذیرش ارزهای دیجیتال نموده است، هتل بابی شهر نشویل استان تنسی آمریکا است. افرادی که قصد اقامت در این هتل را دارند، می توانند هزینه رزرو اتاق این هتل را با بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، دوج کوین و غیره بپردازند که این روش پرداخت با استفاده از سرویس بیت پی امکان پذیر است.

هتل هایی که دارای شیوه پرداخت با استفاده از بیت کوین و ارز دیجیتال هستند در سوئیس رو به توسعه هستند. به طور مثال مهمانان هتل زوریخ دلدر گرند می توانند با استفاده از بیت کوین، لیت کوین و اتریوم به رزرو اتاق هتل بپردازند.

بعلاوه در اسپانیا هتل های کژوال هوتلز امکان پرداخت هزینه خدمات خود را به وسیله بیت کوین امکان پذیر نموده اند. این شرکت دارای هتل های متعددی در شهرهای مادرید، والنسیا و لیسبون است که با استفاده از امکان پرداخت هزینه خدمات خود به وسیله بیت کوین، می تواند مشتریان بیشتری را به هتل های خود جذب کند.

جمع بندی

بیت کوین یک نوع پول یا ارز دیجیتال است که به طور الکترونیکی از آن استفاده می گردد و نهاد یا شخصی این شبکه را در کنترل خود ندارد، بلکه شبکه ارز دیجیتال کاربربه کاربر و به طور غیرمتمرکز است. با توجه به تحریم بودن ایران و عدم امکان پرداخت هزینه رزرو و اقامت هتل های خارجی به وسیله درگاه های پرداخت پی پل یا استرایپ می توان به وسیله بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اقدام به رزرو هتل های خارجی کرد.

علاوه بر ایران توجه بیشتر مردم دنیا به بیت کوین و ارزهای دیجیتال جلب شده که باعث بهبود روش های پرداخت شده است. از آن جایی که پرداخت با بیت کوین و رمز ارزها بسیار محبوب شده است بسیاری از شرکت های دنیا در کوشش هستند که روش های پرداخت با بیت کوین و ارزهای دیجیتال را ارائه بدهند. امروزه حتی می توان با استفاده از بیت کوین و ارزهای دیجیتال به رزرو هتل پرداخت. بعضی از هتل های پنج ستاره بین المللی نیز حاضرند در ازای پرداخت با بیت کوین و ارز دیجیتال به مشتریان خود خدمات بدهند.

منبع: ژیوار
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2103

به "رزرو هتل خارجی با بیت کوین و ارز دیجیتال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزرو هتل خارجی با بیت کوین و ارز دیجیتال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید