رامین رضاییان به درهای خروجی السیلیه نزدیک شد

به گزارش مسافرت رو، تهران (پانا) - روزنامه الشرق قطر در گزارشی به آنالیز بازیکنان خارجی که در انتها فصل به همکاری با تیم هایشان در لیگ ستارگان ادامه نخواهند داد پرداخت.

رامین رضاییان به درهای خروجی السیلیه نزدیک شد

این روزنامه در ابتدای گزارش خود نوشته است:

با نزدیک شدن به هفته سرانجامی لیگ ستارگان قطر، بسیاری از باشگاه ها برای خرید بازیکنان جدید فعالیت را برای فصل آینده آغاز نموده اند. هر چند ممکن است با توجه به 3 هفته باقی مانده تا سرانجام این فصل، آغاز مذاکرات زود باشد، اما بعضی باشگاه ها فعالیت خورد را آغاز نموده اند.

با نگاهی به باشگاه های لیگ ستارگان، متوجه می شویم که نام های زیادی وجود دارد که زیر گیوتین تغییرات وجود دارند و صورت ادامه سطح نزولی، خروج آنها از باشگاه هایشان نزدیک شده است.

این روزنامه در ادامه گزارش خود درباره بازیکنان ایرانی نوشته است:

کادر فنی السیلیه، تحت راهنمایی سامی ترابلسی تونسی و با هماهنگی هیئت مدیره ، منتظر سرانجام فصل هستند تا نیازها را مشخص نمایند و نیازهای تیم را در نظر بگیرند. یکی از بازیکن هایی که قرار است این تیم را ترک کند، رامین رضائیان است که در سرانجام فصل قراردادش با این تیم به سرانجام خواهد رسید.

درباره ام صلال هم انتظارات از بازیکنان خارجی این تیم برآورده نشده است و با این شرایط هر چهار بازیکن خارجی این تیم از جمله روزبه چشمی در لیست خروج قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1673

به "رامین رضاییان به درهای خروجی السیلیه نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامین رضاییان به درهای خروجی السیلیه نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید