خبرنگاران وسوسه سرعت راننده 18 ساله سنندجی را به کام مرگ کشاند

به گزارش مسافرت رو، سنندج - خبرنگاران - خودروی سواری سمند پس از برخورد با تیر چراغ برق یکی از معابر سنندج دچار حریق شد و راننده 18 ساله آن نیز در این حادثه جان خود را از دست داد.

خبرنگاران وسوسه سرعت راننده 18 ساله سنندجی را به کام مرگ کشاند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کردستان پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: یک دستگاه خودروی سواری سمند ساعاتی پیش در انتهای بلوار دکتر حسینی (شهرک بعثت) به علت تخطی از سرعت مطمئنه با تیر چراغ برق برخورد کرد.

سرهنگ برزو مرادی گفت: خودرو پس از برخورد دچار آتش سوزی شد و راننده 18 ساله آن نیز بخاطر باز نشدن درب خودرو، در میان شعله های حریق گرفتار شد.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی از جمله آتش نشانی و اورژانس به محض رسیدن به محل اقدام به آزادسازی راننده و سرنشین دیگر از داخل خودرو کرده و مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند.

سرهنگ مرادی اضافه کرد: هم اکنون شرایط عموی یک سرنشین خودروی مذکور در بیمارستان خوب گزارش شده اما راننده بخاطر شدت جراحت فوت کرد.

وی یادآور شد: بهترین راهکار برای کاهش تصادفات منجر به فوت و جرح در برخی خیابان های شهر از جمله بلوار دکتر حسینی نصب سرعت گیرهای متعدد در فواصل طولی معین شده، است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1452

به "خبرنگاران وسوسه سرعت راننده 18 ساله سنندجی را به کام مرگ کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وسوسه سرعت راننده 18 ساله سنندجی را به کام مرگ کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید