حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در پاریس (تور ارزان فرانسه)

به گزارش مسافرت رو، سفیر جمهوری آذربایجان در فرانسه از حمله متعصبان به ساختمان سفارت این کشور در پاریس اطلاع داد.

حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در پاریس (تور ارزان فرانسه)

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

رحمان مصطفایوف، سفیر جمهوری آذربایجان در فرانسه از حمله متعصبان ارمنی فرانسوی به ساختمان سفارت اطلاع داد.

بر این اساس، مصطفایوف در صفحه توئیتر خود با اعلام این خبر و پخش تصاویر حمله به سفارت گفت: بیایید متعصبان ارمنی را کنار بگذاریم؛ آقای امانوئل مکرون شرم بر فرانسه که از سفارتخانه ها محافظت نمی نماید و درخواست های مستدل ما در رابطه با امنیت مان را نادیده می گیرد.

حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در پاریس، همزمان با سفر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ارمنستان اجرا شده است.

پلوسی در سخنانی در روز یکشنبه در ارمنستان گفت: نشست ما اهمیت ویژه ای برای ما داشت؛ چرا که در پی حملات غیرقانونی و مرگبار آذربایجان به خاک ارمنستان، تمرکز بر مسأله امنیت بود.

وی در ادامه مقصر اعلام کردن آذربایجان گفت: ما به شدت این حملات را محکوم می کنیم. آن ها منظره یک توافق صلح مورد احتیاج را تهدید می نمایند.

اظهارات نانسی پلوسی علیه آذربایجان در حالی مطرح شده است که جمهوری آذربایجان این سخنان را به شدت محکوم نموده و با بیان این که این اظهارات، شرایط منطقه را تحریف می نماید، آن را غیرقابل قبول خوانده است. باکو مدعی است مجبور شده است تا به اقدامات تحریک آمیز ارمنستان در ناگورنو قره باغ پاسخ دهد.

خبرنگاران بین الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2207

به "حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در پاریس (تور ارزان فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در پاریس (تور ارزان فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید