جدیدترین پذیرش پرینس ادوارد آیلند با صدور 135 دعوتنامه برگزار شد

به گزارش مسافرت رو، استان پربنس ادوارد آیلند (یا جزیره پرنس ادوارد و به اختصار PEI) در تاریخ 18 جولای، از طریق دسته های مهاجرتی اکسپرس انتری، Labour Impact و Business Impact برای 135 متقاضی مهاجرت دعوتنامه صادر کرد. این دعوتنامه ها از طریق برنامه مهاجرت استانی پرینس ادوارد آیلند صادر شده است. گفتنی است استان پرینس ادوارد آیلند یکی از 9 استان و ناحیه ایست که در برنامه های مهاجرت استانی کانادا شرکت کرده است.

جدیدترین پذیرش پرینس ادوارد آیلند با صدور 135 دعوتنامه برگزار شد

برنامه های مهاجرت استانی به استان ها و نواحی کانادا اجازه می دهد سالانه تعداد معینی کارگر، کارآفرین و فارغ التحصیل خارجی را برای اقامت دائم انتخاب کند. برنامه مهاجرت استانی پرینس ادوارد آیلند با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است و به این استان اجازه می دهد متقاضیان دسته های مهاجرتی تجربه کانادایی، کارگر ماهر فدرال و مشاغل دارای مهارت را برای اقامت دائم انتخاب کند.

متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافه در سیستم جامع رتبه بندی کسب می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم صادر خواهد شد. البته دسته Labour Impact با سیستم اکسپرس انتری مرتبط نیست و به سه جهت مهاجرتی تقسیم شده است: کارگران ماهر (در استان پرینس ادوارد آیلند و خارج کانادا)، فارغ التحصیلان خارجی و کارگران مهم (Critical Workers).

متقاضیانی که در این دسته هستند باید علاوه بر داشتن معیارهای دیگر، در استان پرینس ادوارد آیلند مشغول به کار باشند و یا از طرف یکی از کارفرمایان این استان پیشنهاد کار دائمی و تمام وقت دریافت کرده باشند. متقاضیانی که در دسته های اکسپرس انتری و Labour Impact هستند و دعوتنامه دریافت کرده اند اکنون می توانند تقاضای خود برای انتخاب شدن از طرف استان جهت اقامت دائم کانادا را ارائه کنند.

متقاضیان کارآفرین و صاحب کسب و کار که از طریقEntrepreneur: Work Permit دعوتنامه دریافت کرده اند اول تقاضای دریافت نامه پشتیبانی از برنامه مهاجرت استانی پریبنس ادوارد را جهت دریافت ویزای کار موقتی ارائه می کنند. متقاضیانی که به شرایط و ضوابط توافقنامه عمل کردند و عملکرد مناسبی از خود نشان دادند از طرف استان جهت اقامت دائم انتخاب می شوند.

ابراز تمایل

متقاضیانی که مایل هستند از طریق دسته های اکسپرس انتری، Labour Impact و Business Impact به استان پرینس ادوارد آیلند مهاجرت کنند باید ابتدا تمایل و یا به اصطلاح Expression of Interest خود را به برنامه مهاجرت استانی پرینس ادوارد آیلند ارائه کنند.

باید توجه داشت که Expression of Interest تقاضا نیست بلکه صرفا راهی برای نشان دادن تمایل متقاضی به استان مربوطه است تا او را در نظر بگیرد. متقاضیان واجد شرایط هر دسته وارد صف انتظار می شوند و در آنجا بر اساس امتیازی که شبکه امتیازدهی منحصر به فرد تعیین می کند رتبه بندی می شوند.

متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های متوالی به ارائه تقاضا دعوت می شوند. استان پرینس ادوارد آیلند حد اقل امتیاز متقاضیان اکسپرس انتری و Labour Impact در پذیرش تاریخ 18 جولای را اعلام نکرده است. اما حد اقل امتیاز متقاضیان Business Impact 112 بوده است.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1849

به "جدیدترین پذیرش پرینس ادوارد آیلند با صدور 135 دعوتنامه برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین پذیرش پرینس ادوارد آیلند با صدور 135 دعوتنامه برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید