تغییر ذائقه ساکنان منطقه12 در ثبت پیغام های شهری

به گزارش مسافرت رو، مسئولان شهری قلب طهران در کوشش برای تغییر ذائقه ساکنان منطقه در ثبت پیغام های شهری هستند تا پیغام هایشان را به جای سامانه137 در اپلیکشین تهران من ثبت نمایند.

تغییر ذائقه ساکنان منطقه12 در ثبت پیغام های شهری

خبرنگاران- ابوذر چهل امیرانی: سامانه137 شهرداری تهران سال1379 باهدف دریافت دیدگاه ها و نظرات شهروندان درخصوص فعالیت های مدیریت شهری و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری راه اندازی شد.

در این سامانه، درخواست های مردمی به وسیله سیستم صوتی دریافت می گردد و برای هر پیغام، مدت زمان مشخصی مشخص شده تا نیروهای این سامانه که در منطقه ها حضور دارند، در این زمان مشخص شده اقدام به برطرف مشکل نمایند. چندی هم هست که مسئولان شهری برای ارتقای خدمات، اپلیکشینی به نام تهران من راه اندازی نموده اند و شهروندان را به ثبت پیغام در این برنامه تشویق می نمایند که اثرگذاری بیشتری هم دارد.

در این باره، مسئولان شهرداری منطقه12 تا به امروز 18کلاس آموزشی برگزار نموده اند که هدف از آن تشویق و تغییر ذائقه شهروندان برای ثبت پیغام به وسیله اپلیکشین تهران من به جای تلفن137 است.

شهردار منطقه با تأکید بر ضرورت یادگیری سرفصل های آموزشی 137پلاس از سوی شهروندان می گوید: این کلاس ها در سه ماهه پایانی سال در سراهای محله سیزده گانه و مدارس دوره متوسطه برگزار شده تا به نیازهای آموزشی شهروندان در این حوزه پاسخ داده گردد.

امیر یزدی محور این آموزش ها را ثبت پیغام به وسیله اپلیکشین تهران من به جای تلفن اعلام می نماید و ادامه می دهد: فرهنگ سازی برای استفاده از اپلیکشین تهران من، وب سرویس ها و شبکه های اجتماعی، به صورت یکپارچه و واحد، از جمله برنامه های آموزشی این کلاس ها برای دستیابی به این هدف بوده است.

وی با اشاره به ادغام سامانه های137 و 1888 در امسال عنوان می نماید: این اقدام با صلاحدید دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران و مدیران ارشد شهرداری تهران با رویکرد متمرکزکردن خدمات و تسهیل در ارتباط شهروندان با شهرداری تهران، بعلاوه ارتقای خدمات انجام شد و در نتیجه آن سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی 137پلاس با شعار هدفمندتر، پیگیرتر، مدرن تر، چابک تر و هوشمندتر به وجود آمد.

شهردار قلب طهران درباره مهم ترین اهداف ادغام این سامانه ها می گوید: تحقق رضایت عمومی و احیای اعتماد شهروندان، فسادستیزی و حمایت از گزارشگران فساد، ایجاد درگاه واحد شهروندی و جلوگیری از سردرگمی شهروندان، پاسخگویی 24ساعته به شکایات و ایجاد درگاه های تازه در شبکه های اجتماعی و وب سرویس ها، از جمله این اهداف بوده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 اسفند 1401 بروزرسانی: 19 اسفند 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2285

به "تغییر ذائقه ساکنان منطقه12 در ثبت پیغام های شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ذائقه ساکنان منطقه12 در ثبت پیغام های شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید