تصاویری از طرح جدید گوشی زد تی ای فاش شد ، احتمال وجود 2 دوربین جداگانه پشتی

به گزارش مسافرت رو، تصاویری از جدیدترین گوشی هوشمند شرکت زد تی ای افشا شده که نشان می دهد قرار است شاهد یک گوشی بسیار متفاوت باشیم. البته این تصاویر در حد طرح هایی ساده اند، اما اهمیت زیادی دارند.

تصاویری از طرح جدید گوشی زد تی ای فاش شد ، احتمال وجود 2 دوربین جداگانه پشتی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت چینی زد تی ای، یکی از شرکت های جوان اما خوش آتیه چینی است که اگرچه پیش از هواوی با ایالات متحده به مشکل برخورده بود اما در حال حاضر در شرایطی ایده آل واقع شده است.

وقتی صحبت از شرکت های چینی فعال در حزوه فناوری می گردد، اغلب ناخوداگاه به یاد شرکت های هواوی و شیائومی میفتیم اما به نظر می رسد از این پس باید بیشتر به زد تی ای فکر کنیم. در شرایطی که بعضی شرکت ها به دنبال بردن دوربین سلفی زیر صفحه نمایشگرند، زد تی ای طرح هایی برای ایجاد دو دوربین مجزا در بخش پشتی گوشی هوشمند خود دارد.

براساس تصاویری که از ثبت اختراع گوشی هوشمند زد تی ای منتشر شده است، این شرکت میخواهد دو حفره جداگانه برای دوربین خود ایجاد کند.این گواهینامه ثبت اختراع توسط اداره مالکیت معنوی ملی چین ثبت شده و پیشبینی می گردد پرچمدار جدید زد تی ای را نشان دهد.بر اساس این تصاویر، پیشبینی می گردد کلید های کنترل این گوشی در سمت راست قرار داشته باشند و USB-C در بخش پایینی قرار داشته باشد و با یک دوربین دوگانه با یک فلاش در پشت رو به رو باشیم.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 274

به "تصاویری از طرح جدید گوشی زد تی ای فاش شد ، احتمال وجود 2 دوربین جداگانه پشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از طرح جدید گوشی زد تی ای فاش شد ، احتمال وجود 2 دوربین جداگانه پشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید