بیگانه در کانادا روی پرده می رود، اولین حضور جهانی فیلم

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران، سی و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مونترال کانادا از روز 30 مرداد ماه به همراه 77 اثر دیگر در شهر مونترال کار خود را شروع خواهد نمود و تا 10 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

بیگانه در کانادا روی پرده می رود، اولین حضور جهانی فیلم

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

این دوره از جشنواره به گابریل گارسیا مارکز تقدیم شده است. جشنواره شامل 9 بخش رقابتی و غیر رقابتی می باشد، و فیلم سینمایی بیگانه در بخش غیر رقابتی آنالیز سینمای دنیا این جشنواره حضور دارد. فیلم سینمایی بیگانه در روزهای 6 و 7 شهریور ماه به نمایش در خواهد آمد.

داستان این فیلم در خصوص زن و شوهری است که در خانه ای قدیمی زندگی می نمایند. زن به شدت منظم و خانه دار و 4 ماهه است. خواهر زن بعد از فوت مادرشان چند ماه در تیمارستان بستری شده و بعد از بهبود به آموزش نقاشی می پردازد. خواهر زن پسری بزرگ دارد اما کاملا با او قطع ارتباط است و در عین حال پسری از شاگردان کلاسش به علت علاقه مند شدن به او خودکشی نموده، حالا پلیس به دنبال او برای بازپرسی است. دوست مرد، عاشق خواهر زن می گردد، بدون توجه به شنیدن تمام ماجراها. و در سرانجام خواهر زن همه چیز را رها می نماید و دوباره مجنون وار تنها به ناکجا آباد می رود.

بیگانه اقتباسی از نمایشنامه اتوبوسی به نام هوس اثر تنسی ویلیامز است که در سی و هشتمین دوره جشنواره بین المللی مونترال کانادا به نمایش درخواهد آمد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 872

به "بیگانه در کانادا روی پرده می رود، اولین حضور جهانی فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیگانه در کانادا روی پرده می رود، اولین حضور جهانی فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید