برگزاری آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه به شیوه الکترونیک

به گزارش مسافرت رو، آزمون های میان دوره پیش کارورزی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی 21 خرداد به صورت الکترونیک برگزار می گردد.

برگزاری آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه به شیوه الکترونیک

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، داوطلبان آزمون های میان دوره پیش کارورزی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی تا 12 خرداد فرصت دارند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

داوطلبان تحصیل نموده در داخل کشور جهت ثبت نام در روز های 1 تا 12 خرداد فرصت دارند به دانشگاه محل تحصیل خود در حوزه مراکز برگزار نماینده آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی مراجعه و یا با معرفی دانشگاه به نزدیکترین دانشگاه برگزار نماینده آزمون مراجعه نمایند.

داوطلبان تحصیل نموده در خارج از کشور که در مرکز خدمات آموزشی وزارت متبوع تشکیل پرونده داده اند، باید قبل از ثبت نام به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی (قسمت پرداخت هزینه) هزینه شرکت در آزمون را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.

این افراد با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه، یک قطعه عکس و کارت ملی به دانشگاه های علوم پزشکی برگزار نماینده آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی از تاریخ 1 تا 12 خرداد 1400 مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون های مذکور اقدام نمایند.

آزمون پیش کارورزی و علوم پایه دندانپزشکی 8 و 30 دقیقه صبح روز آدینه 21 خرداد 1400 و آزمون علوم پایه پزشکی ساعت 14 عصر آدینه 21 خرداد 1400 به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1733

به "برگزاری آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه به شیوه الکترونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه به شیوه الکترونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید