این خودروی ایرانی در مقابل سریع ترین خودروی جهان می ایستد!، عکس

به گزارش مسافرت رو، بنابر آخرین آنالیز های اجرا شده، خودروی Koenigsegg Jesko Absolut سریع ترین خودرو در جهان است که حداکثر سرعت آن 530 کیلومتر در ساعت است.

این خودروی ایرانی در مقابل سریع ترین خودروی جهان می ایستد!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، در میان خودروهای داخلی اما سمند سورن توربو و دنا پلاس توربو از جمله سریع ترین ها هستند؛ حداکثر سرعت دناپلاس توربو 205 کیلومتر در ساعت است و حداکثر سرعت سمند سورن توربو 210 کیلومتر در ساعت است.

بنابر آخرین آنالیز های انجام شده، خودروی Koenigsegg Jesko Absolut سریع ترین خودرو در جهان است که حداکثر سرعت آن 530 کیلومتر در ساعت است و صفر تا صد آن تنها 2.5 ثانیه به طول می انجامد.

در کونیگزگ یسکو ابسلوت بال بزرگ عقب و اسپلیتر بزرگ جلو حذف شده اند و دو باله بزرگ که برای بهبود پایداری در سرعت های بالا طراحی شده اند از کاور پیشرانه بیرون زده اند. بعلاوه روی رینگ ها هم کاورهایی نصب شده که به کاهش ضریب درگ به 0.28 یاری می نمایند.

در ابسلوت، داون فورس در سرعت 250 کیلومتر بر ساعت به حدود 40 کیلوگرم کاهش پیدا می نماید و حداکثر داون فورس نیز به تنها 150 کیلوگرم می رسد. به همین علت، این نسخه می تواند تعلیق نرم تر و راحتی و قابلیت استفاده روزمره بیشتری داشته باشد.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2358

به "این خودروی ایرانی در مقابل سریع ترین خودروی جهان می ایستد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودروی ایرانی در مقابل سریع ترین خودروی جهان می ایستد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید