اختلاف سرپرست کمیته فوتسال با مدیر تیم های ملی علنی شد!

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران، جلسه شورای راهبردی فوتسال روز گذشته با حضور تعدادی از مربیان و پیشکسوتان فوتسال در کمپ تیم های ملی برگزار گردید. در این جلسه ظاهراً قرار است منظره و سند توسعه ای فوتسال در سال های آینده تدوین گردد، مهرداد سراجی سرپرست کمیته فوتسال هم حضور داشت.

اختلاف سرپرست کمیته فوتسال با مدیر تیم های ملی علنی شد!

تعدادی از مربیان ملی و باشگاهی هم در جلسه فوق شرکت داشتند اما نکته عجیب، غیبت غلامعلی هنرپیشه مدیر تیم های ملی پایه است که چند هفته پیش به این سمت گماشته شد.

هنرپیشه ابتدا قرار بود مدیر تمام تیم های ملی باشد اما در نهایت و به خاطر اختلاف نظرهایی که وجود داشت، به اسم مدیر تیم های پایه فوتسال ایران انتخاب شد.

در حالی که حضور این فرد در تدوین سند راهبردی فوتسال برای سال های آینده به اسم مدیر پایه ضروری به نظر می رسید، اما از وی برای شرکت در این نشست دعوت به عمل نیامده است.

پیگیری های خبرنگاران نشان می دهد اختلافات سراجی با هنرپیشه یکی از دلایلی است که باعث شده مدیر تیم های پایه به این نشست دعوت نگردد و این اختلافات علنی گردد.

فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال هنوز جزئیاتی از تشکیل شورای راهبردی و سند توسعه ای فوتسال و بعلاوه علت انتخاب نفراتی که در جلسه روز گذشته حضور داشتند، منتشر نکرده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1792

به "اختلاف سرپرست کمیته فوتسال با مدیر تیم های ملی علنی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف سرپرست کمیته فوتسال با مدیر تیم های ملی علنی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید