آموزش 1023 نفر در قالب طرح سرباز مهارت

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران/لرستان معاون اداره کل ورزش و جوانان لرستان از آموزش 1023 نفر در قالب طرح سرباز مهارت اطلاع داد.

آموزش 1023 نفر در قالب طرح سرباز مهارت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا فوق لیسانس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

فرهاد دیناروند در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به طرح ملی سرباز مهارت توضیح داد: بر اساس تفاهم نامه بین ستاد کل نیروهای مسلح با وزارت ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی به عنوان مجری این طرح اجرا شد.

وی ادامه داد: بر این اساس به سربازان وظیفه یگان های نظامی مستقر در استان اعم از نیروی انتظامی، سپاه و ارتش آموزش های لازم داده شد.

دیناروند گفت: دوره های آموزشی 80 ساعته و در قالب دو دوره مهارت های زندگی 32 ساعته و مهارت های اشتغال و کار آفرینی 48 ساعته اجرا شد.

معاون جوانان و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان لرستان اضافه نمود: در قالب این طرح به 1023 نفراز پرسنل وظیفه استان آموزش های لازم با نظارت کارشناسان ورزش و جوانان و هماهنگی رابطین نیروی های نظامی مستقر در استان، توسط معاونت آموزش جهاد دانشگاهی لرستان ارایه و در سرانجام گواهینامه معتبر آموزشی برای شرکت کنندگان صادر شد.

وی با بیان اینکه از عملکرد جهاد دانشگاهی در این طرح به طور کامل رضایت داریم، اضافه نمود: طرح سرباز مهارت بازخورد خوبی داشته و این اداره کل و نیروهای مسلح خواهان ادامه همکاری با جهاد دانشگاهی در اجرای مرحله دوم این طرح هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 863

به "آموزش 1023 نفر در قالب طرح سرباز مهارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش 1023 نفر در قالب طرح سرباز مهارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید