یک هفته به خرید؛ گوشی موبایل و سفر برنده شوید!

به گزارش مسافرت رو، کمپین یک هفته به خرید از روز 28 آبان ماه تا 5 آذر 1397 در سایت خبرنگاران با جوایز ویژه منتظر شماست. با خرید از سایت خبرنگاران در این هفته می توانید در قرعه کشی جوایز هیجان انگیز با حمایت الی گشت و هوآوی شرکت کنید و یکی از بیست و هشت برنده خوشحال این کمپین باشید.

یک هفته به خرید؛ گوشی موبایل و سفر برنده شوید!

در صورت برنده شدن در قرعه کشی کمپین یک هفته به خرید جایزه نفر اول بسته سفر به مالزی-سنگاپور با یک نفر همراه به ارزش مجموعا 20 میلیون تومان است.

به نفر دوم یک دستگاه گوشی تلفن همراه Mate 10 Porsche design هوآوی و به نفر سوم هم برنده یک دستگاه موبایل Mate 20 pro هوآوی تعلق می گیرد.

نفرات چهارم تا هشتم باز هم جایزه هایی در حوزه گردشگری و سفر دریافت می نمایند. بلیت رفت و برگشت به مقصد استانبول با یک نفر همراه جایزه برنده های خوش شانس چهارم تا هشتم است.

نفرات نهم تا بیست و هشتم هم برنده یک دستگاه اسپیکر بلوتوثی هوآوی به عنوان جایزه خرید از کمپین یک هفته به خرید خواهند بود.

روز بیستم آذر ماه زمان برگزاری قرعه کشی است، از میان افرادی که در بازه 28 آبان لغایت 5 آذر 97 ، خریدهای موفق و نهایی از خبرنگاران داشته اند، 28 نفر برگزیده شده و جوایزشان را از طرف الی گشت و هوآوی دریافت می نمایند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 156

به "یک هفته به خرید؛ گوشی موبایل و سفر برنده شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هفته به خرید؛ گوشی موبایل و سفر برنده شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید