واکنش مجتبی عابدینی به اظهار نظر عجیب مسعود سلطانی فر: شوخی وزیر را به دل نگرفتم

به گزارش مسافرت رو، وزیر بعد از دریافت جام و مدال، وقتی با لباس مجتبی که در دستش بود، روبرو شد، گفت: این یکی هم که با گونی آمده است. این صحبت در حالی با خنده حضار همراه شد.

واکنش مجتبی عابدینی به اظهار نظر عجیب مسعود سلطانی فر: شوخی وزیر را به دل نگرفتم

اظهار نظر عجیب وزیر ورزش

روز دوشنبه و در جریان مراسم اهدای یادگاری های چهار نفر از قهرمانان به موزه ملی ورزش، اتفاق عجیبی افتاد که در حین مراسم همه راحت از کنارش گذشتند اما نمی شد اینقدر راحت روی این موضوع چشم بست.

بعد از اینکه آرش میراسماعیلی، جامی را که به جامانده از قهرمانی اش در دنیا است، را به دست وزیر ورزش داد و بهداد سلیمی، طلای 2011 را تقدیم موزه ورزش کرد، نوبت به مجتبی عابدینی رسید که وست خود را اعطا کند. لباسی که 10 سال همراهش بوده است. با آن روی سکوی آسیا رفت و دو دوره حضور در المپیک را تجربه کرد. تا یک قدمی مدال المپیک رسید اما با ناداوری که رخ داد دستش به مدال نرسید. عابدینی قصد داشت لباسی که در تمام این لحظه های زیبا بر تن داشته را به موزه ورزش بدهد که با شوخی عجیب وزیر ورزش روبرو شد. همانطور که در شماره قبل ایران ورزشی نوشتیم، وزیر بعد از دریافت جام و مدال، وقتی با لباس مجتبی که در دستش بود، روبرو شد، گفت: این یکی هم که با گونی آمده است. این صحبت در حالی با خنده حضار همراه شد که عابدینی هدیه اش را داد، رسید گرفت و بدون هیچ اظهارنظر یا گلایه ای ادامه مراسم را مثل سه ورزشکار دیگر انجام داد و البته زودتر از بقیه خداحافظی کرد و رفت. -

این اظهار نظر بعد از انتشار در روزنامه ایران ورزشی، با واکنش های متفاوتی در فضای مجازی روبرو شد و همین موضوع بهانه ای بود برای صحبت با مجتبی عابدینی؛ ملی پوش شمشیربازی ایران که در خیلی از افتخارات این رشته پیشقدم بوده است. او که ترجیح می دهد خیلی در این رابطه صحبت نکند، به یک اظهار نظر کوتاه اکتفا می نماید و می گوید: به نظرم قصدشان شوخی بود به همین خاطر شوخی وزیر را به دل نگرفتم.

عابدینی در حالی این اظهارنظر را مطرح می نماید که وزارت ورزش در واکنش به این آرامش، می تواند قدمی بردارد. چه بهتر که جلسه جمع و جوری برگزار گردد و وزیر ورزش از این ورزشکار دلجویی کند. شمشمیربازی مدتهاست که با مسائل زیادی روبرو است و احتیاج به حمایت دارد؛ شاید الان بهترین زمان برای کمی توجه است.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 195

به "واکنش مجتبی عابدینی به اظهار نظر عجیب مسعود سلطانی فر: شوخی وزیر را به دل نگرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مجتبی عابدینی به اظهار نظر عجیب مسعود سلطانی فر: شوخی وزیر را به دل نگرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید