هفته دوازدهم کورس اسبدوانی زمستانه گنبد برگزار گردید

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران، در هفته دوازدهم رقابت های کورس اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس بعدازظهر پنجشنبه 43 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 دور هزار، هزار و 200 و هزار و 550 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در سرانجام 93 میلیون و 400 هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب های اول تا سوم کورس های 6 گانه اهدا شد.

هفته دوازدهم کورس اسبدوانی زمستانه گنبد برگزار گردید

در دور اول اسب های ترکمن سه ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که کمال دلیجه عطا با اسب یوناتان رحیم زودتر از خط انتها گذشت و یوسف دهش با اسب ماراتن هورس و بنیامین جرجانی با اسب بختیم به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر بود که مهران عطا با اسب کارول اسپید عنوان اول را به دست آورد و پیمان قلرعطا با اسب ویندا و علی محمد غراوی با اسب ادن لای به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس چهار به مسافت هزار و 200 متر با یکدیگر رقابت کردند که ستار مهرانی با اسب ویوا بوی پیروز به کسب مقام اول شد و کمال دلیجه عطا با اسب جانام و پیمان قلرعطا با اسب سامرسا به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب های تروبرد سه ساله در هندیکپ کلاس سه به مسافت هزار و 200 متر شکل گرفت که موسی محمدی با اسب رد شدو زودتر از خط انتها عبور کرد و کمال دلیجه عطا با اسب گلدن استیت و رامین قهرمانی با اسب مستر دن به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس یک به مسافت هزار و 200 متر با یکدیگر رقابت کردند که عبدالرحیم آرمیده با اسب اوسین بولت نخستین نفر از خط انتها عبور کرد و کمال دلیجه عطا با اسب ویمتو و ستار مهرانی با اسب بای بای نفرات دوم و سوم از خط انتها گذشتند.

در دور ششم و انتهای اسب های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس 6 به مسافت هزار و 550 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که ستار مهرانی با اسب اوچر بانو پیروز به کسب مقام اول شد و یاسر جرجانی با اسب داگلاس و رامین قهرمانی با اسب داز تاجر به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

ستار مهرانی بهترین چابکسوار هفته

در انتها هفته دوازدهم رقابت های کورس اسبدوانی زمستانه گنبد، ستار مهرانی با کسب دو مقام نخست و یک مقام سوم بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، کمال دلیجه عطا یک مقام نخست و سه مقام دوم کسب کرد و مهران عطا، موسی محمدی و عبدالرحیم آرمیده هر کدام یک مقام نخست به دست آوردند.

گفتنی است؛ هفته سیزدهم رقابت های کورس اسبدوانی زمستانه گنبد، بعدازظهر آدینه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می گردد و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه های سوارکاری این سه شهرستان می کشاند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 196

به "هفته دوازدهم کورس اسبدوانی زمستانه گنبد برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته دوازدهم کورس اسبدوانی زمستانه گنبد برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید