نقاط حادثه خیز جاده خرم آباد - سپیددشت برطرف گردد، ساماندهی آبشارها

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران، گودرز امیری ظهر پنج شنبه در شورای برنامه ریزی لرستان که در شهر سپیددشت برگزار گردید با اشاره به جمع بندی مسائل بخش پاپی و ایجاد کمیته پیگیری در این زمینه، گفت: این کمیته مصوباتی داشته که امروز در شورای برنامه ریزی تصویب می شوند.

نقاط حادثه خیز جاده خرم آباد - سپیددشت برطرف گردد، ساماندهی آبشارها

ساماندهی جاده خرم آباد - سپیددشت

وی با اشاره ساماندهی جاده خرم آباد - سپیددشت، گفت: این جاده تا سال 1400 به طور کامل ساماندهی خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه مطالعات چهار خطه شدن این مسیر تکمیل و به وزارت راه و شهرسازی ارسال گردد، گفت: همچنین راهداری باید به اصلاح نقاط حادثه خیز این محور تا سرانجام سال اقدام کند.

امیری در ادامه با اشاره به تامین آب شرب شهر سپیددشت، گفت: در این راستا تصمیم گرفته شد که آب و فاضلاب گزینه آبرسانی را اعلام کند و تا تیرماه سال آینده این پروژه عملیاتی گردد.

وی، تاکید نمود: تا یک ماه آینده تصمیم لازم در این رابطه صورت گیرد و عملیات اجرایی آن در اسرع وقت شروع گردد.

معاون اقتصادی استاندار لرستان، بر ضرورت اجرای طرح اضطراری آبرسانی به شهر سپیددشت تاکید نمود.

امیری همچنین با اشاره به بحث آبرسانی به روستاهای بخش پاپی، گفت: لیست این روستاها و راهکارهای لازم در قالب ایجاد مجتمع آبرسانی و یا اجرای پروژه آبرسانی تک روستا در این زمینه اتخاذ گردد.

ایجاد پارکینگ در منطقه آبشارهای بخش پاپی

وی با اشاره به روستای گردشگری بیشه نیز، گفت: در این زمینه 60 میلیون تومان برای مطالعه طرح جمع آوری فاضلاب و آب شرب این روستا اختصاص خواهد یافت.

معاون اقتصادی استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت برطرف مشکل ورود فاضلاب روستا به آبشار بیشه گفت: همچنین سه روستای بزرگ این شهر در مسیر جاده خرم آباد- سپیددشت و روستاهای کوچک این مسیر باید تا قبل از عید برق رسانی شوند.

امیری با تاکید بر ایجاد پارکینگ و جاده سلامت در مسیر آبشار وارک، گفت: احداث پارکینگ در آبشار نوژیان همچنین یکی دیگر از مصوبات بوده که باید عملیاتی گردد.

وی با تاکید بر اعلام برنامه زمانبدی برای احداث دو پارکینگ از سوی بخش خصوصی، گفت: همچنین ساماندهی سرویس های بهداشتی آبشار گریت و تهیه پکیج برای واگذاری به بخش خصوصی باید صورت گیرد.

معاون اقتصادی استاندار لرستان همچنین با تاکید بر ضرورت احداث پاسگاه و ساختمان منابع طبیعی در منطقه پاپی، گفت: دیوار حایل ورودی شهر سپیددشت با اعتبار 600 میلیون تومان در قالب اعتبارات سال 98 باید عملیاتی گردد.

وی با ضرورت معین تکلیف مطالعات طرح جامع شهر سپیددشت نیز تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 57

به "نقاط حادثه خیز جاده خرم آباد - سپیددشت برطرف گردد، ساماندهی آبشارها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاط حادثه خیز جاده خرم آباد - سپیددشت برطرف گردد، ساماندهی آبشارها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید