مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ارتش نیمه روباتیک روسیه تا آنبلاک شدن مخالفان ترامپ

به گزارش مسافرت رو، انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ارتش نیمه روباتیک روسیه تا آنبلاک شدن مخالفان ترامپ

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

ارتش روسیه قصد دارد با وارد کردن یک پوشش نیمه روباتیک به ارتش خود مرزهای پوشش نظامیان در سراسر دنیا را جا به جا کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ترامپ اغلب مخالفان توییتری خود را که پیش از این بلاک نموده بود، آنبلاک نموده است. گرچه به نظر می رسد این اقدام پس از آن انجام می گردد که یک قاضی حکم آنبلاک شدن مخالفان را صادر کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اینستاگرام از امروز به کاربران قابلیت های امنیتی جدیدی را هدیه داده است. قابلیت هایی که برای سیستم احراز هویت کاربردی هستند و می توانند به امنیت کاربران یاری شایانی نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل از جدیدترین افزونه های خود در قالب اندروید گو رونمایی کرد.این افزونه به کاربر یاری می نماید خبرها را با صدای بلند بشنود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از کاربران خودروهای تسلا، پس از نا امیدی از خدمات پس از فروش این شرکت، با اقدامی جالب، جنجالی شد. درواقع این فرد کوشش کرد خودرو مدل S خود را تعمیر کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک برای دسترسی کاربران به اینترنت در سراسر دنیا کوشش می نماید.این موضوعی است که می تواند به کسب و کارهای محلی یاری شایانی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سافت بانک قصد دارد از یک شرکت فعال در حوژه فناوری های مبتنی بر زیست شناسی حمایت مالی کند. هدف این پروژه رمز گشایی از کدهای ژنتیکی انسان ها است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 34

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ارتش نیمه روباتیک روسیه تا آنبلاک شدن مخالفان ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ارتش نیمه روباتیک روسیه تا آنبلاک شدن مخالفان ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید