فوتبال دنیا، پوگبا به شایعه اختلافش با مورینیو انتها داد

به گزارش مسافرت رو، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ به شایعه اختلافش با سرمربی پرتغالی منچستریونایتد انتها داد.

فوتبال دنیا، پوگبا به شایعه اختلافش با مورینیو انتها داد

به گزارش خبرنگاران، پل پوگبا که در قهرمانی تیم ملی فوتبال فرانسه در جام جهانی 2018 فرانسه مهره ای تأثیرگذار بود، شایعات زیادی در خصوص جدایی اش از منچستریونایتد در نتیجه سرد شدن رابطه اش با ژوزه مورینیو بر سر زبان ها افتاد، هرچند با وجود پیشنهاداتی که داشت در اولدترافورد ماندنی شد. رسانه های مختلف از بارسلونا و یوونتوس به عنوان مشتریان اصلی پوگبا یاد نموده بودند.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ که تا سال 2021 با منچستریونایتد قرارداد دارد، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس در پاسخ به شایعات مطرح گردیده اخیر گفت: من و مورینیو رابطه حرفه ای مربی - بازیکن داریم. صرف نظر از اینکه سرمربی تیم چه کسی است، همیشه صددرصد توانم را برای این باشگاه گذاشته ام.

پوگبا که 61 بازی ملی و 11 گل زده در کارنامه اش دارد، درباره موفقیتش با تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 گفت: در روسیه نشان دادم که به بلوغ لازم رسیده ام. در زمین و خارج از زمین ثابت کردم که می توانم رهبر یک گروه باشم. زمان خوبی بود تا نشان دهم قادر به انجام چه کارهایی هستم و از تمام پتانسیلم استفاده کردم. خوشحالم که اکنون به عنوان بازیکنی بزرگ از من یاد می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 37

به "فوتبال دنیا، پوگبا به شایعه اختلافش با مورینیو انتها داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پوگبا به شایعه اختلافش با مورینیو انتها داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید