سلطانی فر: ایزدیار با عزت و افتخار قهرمان شد، بازی های پاراآسیایی آوردگاه انسان های بااراده است

به گزارش مسافرت رو، وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از قهرمانی شناگر ایرانی در بازی های پاراآسیایی 2018 تأکید کرد: او با عزت و افتخار موفق به کسب مدال طلا گردیده است.

سلطانی فر: ایزدیار با عزت و افتخار قهرمان شد، بازی های پاراآسیایی آوردگاه انسان های بااراده است

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به جاکارتا، مسعود سلطانی فر به دنبال قهرمانی شاهین ایزدیار در ماده 100 پروانه مسابقات شنای بازی های پاراآسیایی 2018 ضمن بیان این مطلب گفت: کسب مدال طلای شاهین ایزدیار که نخستین مدال طلای کاروان ایران بود را تبریک می گویم. انصافاً مسابقه خیلی مهیجی بود و رقابت بسیار نزدیک. شاهین با نفر دوم این بخش حدود 54 صدم ثانیه فاصله داشت و با عزت و اقتدار توانست قهرمان گردد.

وی کاروان ایران در سومین دوره بازی های پاراآسیایی را کاروانی بسیار مهجز، آماده، باانگیزه و مصمم دانست و گفت: ما امیدواریم همان طور که بچه های ما در بازی های آسیایی 2018 توانستند بیشترین مدال را در بازی های آسیایی بعد از پیروزی انقلاب کسب نمایند، در این جا هم بچه های پارالمپیکی افتخار بچه های المپیکی را تکمیل نمایند.

وزیر ورزش و جوانان با یادآوری این که ورزشکاران پارالمپیکی ایران بعد از بازی های پاراآسیایی گوانگژو روندی روبه رشد داشته اند، خاطر نشان کرد: در گوانگژو 27 مدال طلا کسب کردیم و مجموعاً 80 مدال، در اینچئون 27 طلا کسب کردیم و مجموعاً 120 مدال. آقای خسروی وفا و بچه های دست اندرکار پاراآسیایی به ما قول داده اند که برای مقام سوم حمله نمایند چون ما در دو دوره گذشته پاراآسیایی چهارم شدیم. البته ما به لحاظ تعداد ورزشکار و ملاحظات فرهنگی که برای حضور در برخی از رشته ها داریم، محدودیت هایی در مقایسه با کاروان های چین، کره و ژاپن داریم. آنها کاروان های گسترده ای دارند.

سلطانی فر با تمجید دوباره از کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی 2018 گفت: بازی های پاراآسیایی آوردگاه انسان های بااراده است؛ انسان هایی که بر خلاف تصور ظاهری که همه فکر می نمایند معلولیت دارند، خیلی با انگیزه و اراده کوشش می نمایند که نام ایران را پرآوازه و برای ملت ایران افتخار کسب نمایند، عزت و غرور ملی را بالا ببرند و باعث وحدت ملی شوند.

وی یادآور شد: خوشبختانه در سال 97 که سال پر رویدادی داشتیم در ابتدا پیروزی های درخشان تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2018 را شاهد بودیم و در آنجا استثنایی ترین نتایج در گروه مرگ کسب شد. بعد از آن بچه های ما در بازی های آسیایی توانستند افتخارآفرینی نمایند و در خیلی از رشته ها نتایج تاریخی از خود بر جای گذاشتند. در برخی از رشته ها 30 سال، 40 سال یا 50 سال بودیم مدال نیاورده بودیم که بچه ها در بازی های آسیایی 2018 موفق به کسب مدال شدند. من به نتایج کاروان پاراآسیایی ایران در اندونزی خیلی خوش بینم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین اظهار کرد: امروز در محل برگزاری مسابقات و دهکده که ورزشکاران را می دیدم همه مصمم و با اراده بودند و به دنبال این هستند که موجبات عزت ایران و ایرانی را فراهم آورند.

سلطانی فر در مورد نحوه پرداخت جوایز نقدی به ورزشکاران افتخارآفرین در پاراآسیایی هم گفت: جوایز نقدی را کمیته پارالمپیک بر اساس ضوابطی که دارد، پرداخت خواهد نمود. پاداش های دیگر را ما پرداخت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 122

به "سلطانی فر: ایزدیار با عزت و افتخار قهرمان شد، بازی های پاراآسیایی آوردگاه انسان های بااراده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: ایزدیار با عزت و افتخار قهرمان شد، بازی های پاراآسیایی آوردگاه انسان های بااراده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید