رمضی: به دنبال تقویت ورزش کارگری هستیم، هیچ بودجه مصوبی دریافت نکردیم

به گزارش مسافرت رو، سرپرست فدراسیون ورزش کارگری گفت: با وجود این که از ابتدای سال تا الان بودجه مصوب از سوی وزارت ورزش و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را دریافت نکردیم، اما تا به امروز در اجرای برنامه های جامعه کارگری عملکرد موفقی داشتیم.

رمضی: به دنبال تقویت ورزش کارگری هستیم، هیچ بودجه مصوبی دریافت نکردیم

جواد رمضی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره فرهنگی ورزشی جامعه کارگری در بندر انزلی اظهارکرد: دومین جشنواره فرهنگی ورزشی جامعه کارگری با هدف گسترش فرهنگ پرداختن به ورزش، دستیابی به جامعه ای سلامت محور و توسعه و ترویج ورزش همگانی در میان کارگران و خانواده های آنها در بندر انزلی در حال برگزاری است که امیدوارم در خاتمه این جشنواره بتوانیم در نهادینه کردن ورزش در بین جامعه کارگری گام های موثری برداشته باشیم.

وی گفت: ورزش کارگری تنها در بخش قهرمانی خلاصه نمی گردد و با برپایی این جشنواره سعی کردیم نگاه ویژه ای به جامعه کارگری داشته باشیم و ورزش همگانی را به عنوان یک فرهنگ در بین خانواده های آنها گسترش دهیم.

سرپرست فدراسیون ورزش کارگری اعلام نمود: مدت 5 ماه است که سرپرستی این فدراسیون را برعهده گرفتم و در طی این مدت با وجود این که هیچ بودجه مصوبی از سوی وزارت ورزش و جوانان و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی دریافت نکردیم، اما در اجرای برنامه های این فدراسیون با یاری اسپانسرها عملکرد موفقی داشتیم و تمام برنامه های پیش بینی گردیده در تقویم ورزشی را با همکاری خوب وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به خوبی پیش بردیم.

رمضی در خاتمه اضافه نمود: تیرماه سال آینده مسابقات جهانی کارگران را در اسپانیا داریم که تلاشمان بر این است با تشکیل تیم های ملی و آماده سازی ورزشکاران بتوانیم حضور قوی در این مسابقات داشته باشیم. البته تا به امروز حضور رشته هایی همچون والیبال زنان، کشتی فرنگی و ساحلی مردان، جودو مردان، دوومیدانی زنان و مردان و پتانگ زنان و مردان در این مسابقات قطعی گردیده و سعی داریم در سایر رشته ها همانند شطرنج، والیبال ساحلی مردان، فوتسال و فوتبال نیز ورزشکار به این تورنمنت اعزام کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 77

به "رمضی: به دنبال تقویت ورزش کارگری هستیم، هیچ بودجه مصوبی دریافت نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضی: به دنبال تقویت ورزش کارگری هستیم، هیچ بودجه مصوبی دریافت نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید