تورنمت والیبال اسلوونی ، فردا، ایران &ndash آمریکا

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران ، تیم ملی والیبال ایران فردا (پنج شنبه) در اولین دیدار تدارکاتی اش در تورنمنت اسلوونی پیش از قهرمانی دنیا 2018 به مصاف آمریکا می رود. رقابت های والیبال قهرمانی دنیا 2018 از هجدهم شهریور با حضور 24 تیم برتر دنیا در چهار گروه شش تیمی و به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان شروع می گردد که تیم ملی والیبال ایران با راهنمایی ایگور کولاکوویچ به دنبال حضوری قدرتمند در دومین رویداد بزرگ والیبال دنیا است.

تورنمت والیبال اسلوونی ، فردا، ایران &ndash آمریکا

تیم ملی والیبال که همین چند روز قبل بازی های آسیایی را با قهرمانی پشت سر گذاشت، در حال حاضر برای برپایی سه دیدار دوستانه مهم در کشور اسلوونی به سر می برد تا کولاکوویچ میزان آمادگی بازیکنانش پیش از قهرمانی دنیا را محک بزند.

تیم ملی والیبال ایران در تورنمنت تدارکاتی اسلوونی فردا (پنج شنبه) در نخستین دیدارش به مصاف آمریکا می رود و سپس در دومین بازی، روز جمعه رو در روی اسلوونی قرار می گیرد. والیبالیست های ایران در آخرین دیدار نیز روز شنبه با کانادا مسابقه می دهند.

تیم ملی والیبال ایران با 14 بازیکن و با راهنمایی ایگور کولاکوویچ بیستم شهریور عازم وارنا بلغارستان می گردد چراکه باید از 22 شهریور اولین دیدارش در این رقابت ها را برگزار کند.

برنامه کامل دیدارهای والیبال ایران در تورنمنت تداراتی اسلوونی به توضیح زیر است:

ایران - آمریکا (پنج شنبه 15 شهریور ساعت 23:45)

ایران - اسلوونی (جمعه 16 شهریور، ساعت 22:30)

ایران - کانادا (شنبه 17 شهریور، ساعت 23:45)

4،360

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 35

به "تورنمت والیبال اسلوونی ، فردا، ایران &ndash آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورنمت والیبال اسلوونی ، فردا، ایران &ndash آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید