بزرگترین مرکز انیمیشن سازی غرب کشور در کرمانشاه راه اندازی می گردد

به گزارش مسافرت رو، معاون فناوری پارک علم وفناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه از راه اندازی بزرگترین مرکز انیمیشن سازی غرب کشور تا سرانجام سال جاری در پارک علم و فناوری کرمانشاه اطلاع داد.

بزرگترین مرکز انیمیشن سازی غرب کشور در کرمانشاه راه اندازی می گردد

سیامک آزادی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: مرکز انیمیشن سازی هم اکنون با حمایت از پنج استارتاپ در این حوزه فعالیت خود را شروع نموده و در حال حاضر پنج شرکت انیمیشن سازی و ساخت بازیهای رایانه ای در زیرمجموعه این مرکز فعالیت دارند که برنامه داریم تعداد این شرکت ها را به 20 شرکت افزایش دهیم.

وی از آماده سازی ساختمان مرکز انیمیشن سازی تا انتها سال جاری خبرداد و اضافه نمود: درحال حاضر حدود یک میلیارد تومان تجهیزات برای این مرکز در حال خریداری است که با بهره برداری از ساختمان مرکز، نصب و راه اندازی خواهند شد.

آزادی با تاکید بر اینکه این مرکز بزرگترین مرکز بازیهای رایانه ای و انیمیشن سازی غرب کشور است، گفت: کوشش داریم با راه اندازی این مرکز زمینه شکوفایی استعدادها در حوزه بازیهای رایانه ای و انیمیشن را فراهم کنیم.

معاون فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه همچنین با اشاره به کیفیت بازی ها و انیمیشن های تولیدی داخل گفت: در حال حاضر محصولات تولیدی در این زمینه تا حد زیادی به لحاظ کیفی به محصولات خارجی نزدیک شده است.

آزادی با بیان اینکه بازی سازی و انیمیشن سازی کاری تخصصی است، گفت: هم اکنون برخی شرکت ها در حال تشکیل تیم های حرفه ای هستند که در کنار متخصصین حوزه گیم و انیمیشن سایر افراد همچون سناریونویس، کارگردان و سایر تخصص های مکمل نیز حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 178

به "بزرگترین مرکز انیمیشن سازی غرب کشور در کرمانشاه راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین مرکز انیمیشن سازی غرب کشور در کرمانشاه راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید