العمادی: ژاپن مانند ماشین دیزلی عمل کرد، فکر نمی کردیم قطر کم تجربه به نیمه نهایی برسد

به گزارش مسافرت رو، یکی از مدیران پیشین تیم العربی قطر به شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 واکنش نشان داد.

العمادی: ژاپن مانند ماشین دیزلی عمل کرد، فکر نمی کردیم قطر کم تجربه به نیمه نهایی برسد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الوطن قطر، احمد العمادی به دنبال شکست 3 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر ژاپن و عدم راهیابی به فینال جام ملت های آسیا 2019 گفت: ایران با وجود بعضی انتظارها و نامزدی قهرمانی این رقابت ها شکست را پذیرا شد و من دلیل آن را غیبت تاثیرگذار مهدی طارمی در خط حمله این تیم می دانم.

این عضو هیئت مدیره پیشین تیم العربی قطر ادامه داد: تمام کارها و سرعت ژاپنی ها همانند ماشین دیزلی کار می کرد و مهارشان سخت بود.

احمد العمادی درباره رویارویی تیم های ملی فوتبال قطر و امارات در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا نیز گفت: از نظر فنی معتقد هستم تیم ملی فوتبال قطر از شروع جام ملت های آسیا برتر از امارات بوده و حریف دچار مشکلاتی در خط میانی است. امارات در این رقابت ها به شدت کمبود عمر عبدالرحمن را احساس کرد. از سویی قطر از سطح فنی بسیار خوبی برخوردار است و صادقانه بگویم فکر نمی کردم به نیمه نهایی برسیم. قطر تیم جوانی است که تجربه کمتری نسبت به بسیاری از تیم ها دارد. این تیم با عزم و روحیه خود توانست بر شرایط غلبه کند و می تواند به فینال جام ملت ها هم برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 199

به "العمادی: ژاپن مانند ماشین دیزلی عمل کرد، فکر نمی کردیم قطر کم تجربه به نیمه نهایی برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "العمادی: ژاپن مانند ماشین دیزلی عمل کرد، فکر نمی کردیم قطر کم تجربه به نیمه نهایی برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید