ابراهیمی: برای دوتابعیتی شدن پیشنهاد دارم اما دلم نیست بروم، هر بار با علیرضا کریمی کشتی بگیرم، او را شکست می دهم

به گزارش مسافرت رو، محمدجواد ابراهیمی، مدعی مازندرانی وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد گفت که از چند کشور برای دو تابعیتی پیشنهاد دارد اما دلش نیست که از ایران برود.

ابراهیمی: برای دوتابعیتی شدن پیشنهاد دارم اما دلم نیست بروم، هر بار با علیرضا کریمی کشتی بگیرم، او را شکست می دهم

محمدجواد ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اینکه گفته می گردد برای کشتی دریافت در رقابت های جهانی و المپیک قصد دو تابعیتی شدن را دارد، گفت: هنوز چیزی قطعی نگردیده، صحبت هایی گردیده که برای آذربایجان، قطر و چند کشور دیگر کشتی بگیرم، اما خودم دلم نیست. من فرزند شهید هستم، دوست دارم اگر قرار است کشتی بگیرم برای تیم ملی کشور خودم باشد. فعلا که در شرایط روحی مناسب برای تصمیم دریافت در این خصوص نیستم.

وی در مورد اینکه منصور برزگر اعلام نموده ابراهیمی به این دلیل که جو اردوی تیم ملی را به هم می ریخت به اردوی آخر دعوت نشد، توضیح داد: واقعا نمی دانم چه بگویم، هر چه بگویم می گردد حاشیه. همه می دانند چه اتفاقاتی اتفاق افتاده، من را هم می شناسند. این همه سال است که کشتی می گیرم و حاشیه خاصی نداشته ام. نه در اردوی تیم ملی، حتی در اردوی مازندران هم بدون صدا کارم را انجام می دهم، آنهایی که من را می شناسند این را تایید می نمایند که فقط تمرین می کنم و به کسی هم کاری ندارم. می توانید از مربیانم بپرسید چه اخلاقی دارم.

ابراهیمی ادامه داد: 5 سال است که پشت سر علیرضا کریمی هستم در حالی که همه جا او را شکست داده ام. 17 ساله بودم که در مسابقات کشوری بزرگسالان همه را شکست دادم و اول شدم. آنجا هم علیرضا کریمی را با امتیاز بالا بردم. کار من کشتی دریافت است، سال هاست که زحمت می کشم اما بدون دلیل منطقی کنارم می گذارند. پیغام آنها را هنوز در تلفن همراهم دارم که نوشته بودند اردو را ترک کن! به هر حال مسائل دیگری در میان است که نمی خواهم خیلی آنها را باز کنم، چون فایده ای ندارد.

نفر اول مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی خاطرنشان در مورد اینکه شورای فنی گفته ابراهیمی کشتی هایش را با زرنگی می برد، گفت: این حرف هایی که می زنند کاملا توجیه است. مردم هم این چیزها را قبول نمی نمایند. در همین یک سال اخیر من همه جا کشتی گرفتم از مسابقات شهری، استانی و کشوری گرفته تا انتخابی تیم ملی، جام تختی، آسیایی و تورنمنت بین المللی، معلوم است یک نفر 40 کشتی بگیرد بدنش تضعیف می گردد و کم می آورد. آن هم من که 7-8 کیلو از وزنم کمتر هستم و باید با حریفانی کشتی بگیرم که وزن شان از من سنگین تر است. با این وجود، در همین فشار مسابقه و تمرین در جام یاشاردوغو طلا گرفتم.

ابراهیمی با بیان اینکه حتی تغییر وزن هم او را به دوبنده تیم ملی نخواهد رساند، به خبرنگاران گفت: وزنم به 86 کیلو می خورد اما آنجا حسن یزدانی هست. در 92 هم که سال ها پشت خط علیرضا کریمی بودم، در 97 کیلو هم به من میدان نمی دهند. همه راه ها را به روی خودم بسته می بینم. من خوشبختانه مشکل مالی ندارم، خانه و ماشین و پول دارم، فقط مدال جهانی و المپیک ندارم و با این شرایط فکر می کنم این حسرت تا ابد برایم بماند. 5 سال است که مورد بی مهری قرار می گیرم در حالی که همه مدعیان وزنم را شکست داده ام. هر بار هم با علیرضا کریمی کشتی بگیرم، او را شکست می دهم، اما امیدی به آینده ندارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 123

به "ابراهیمی: برای دوتابعیتی شدن پیشنهاد دارم اما دلم نیست بروم، هر بار با علیرضا کریمی کشتی بگیرم، او را شکست می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیمی: برای دوتابعیتی شدن پیشنهاد دارم اما دلم نیست بروم، هر بار با علیرضا کریمی کشتی بگیرم، او را شکست می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید