148 پروژه همزمان با دهه فجر در قوچان افتتاح و کلنگ زنی می گردد

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران ، هادی رجائی نیا بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری که در فرمانداری قوچان برگزار گردید اظهارکرد: همزمان با دهه مبارک فجر 122 پروژه با اعتبار 566 میلیارد و 817 میلیون ریال بهره برداری و 26 پروژه با اعتبار 199 میلیارد و 25 میلیون ریال در شهرستان قوچان کلنگ زنی می گردد.

148 پروژه همزمان با دهه فجر در قوچان افتتاح و کلنگ زنی می گردد

وی اضافه نمود: از مهم ترین پروژه های عمرانی می توان به افتتاح طرح های توسعه لبنی فجر شیر آساک ، گازرسانی به محور هودانلو ، 130 واحد مسکن روستایی برای مددجویان ، افتتاح 6 واحد دامی ، واحد فرآوری غذایی در کنار کلنگ زنی طرح های پاراکلینیک تامین اجتماعی و تجهیز شبکه فاضلاب مسکن مهر اشاره نمود.

فرماندار قوچان خاطر نشان کرد : بیش ترین تعداد پروژه ها به ترتیب در حوزه صنعت معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی ، آبفا ، بنیاد مسکن ، گاز ، مخابرات ، بخشداری مرکزی، آموزش و پرورش افتتاح و کلنگ زنی می گردد.

رجائی نیا گفت: از این تعداد 20 پروژه در حوزه مالی با اعتبار 242 میلیارد و 601 میلیون ریال است که برای 130 نفر اشتغال ایجاد می نماید و این پروژه ها که عمده واحدهای صنایع تبدیلی ، موزائیک سازی ، بسته بندی ، پرورش دام و تجهیزات کشاورزی را شامل می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 200

به "148 پروژه همزمان با دهه فجر در قوچان افتتاح و کلنگ زنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "148 پروژه همزمان با دهه فجر در قوچان افتتاح و کلنگ زنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید