چمران موضوع موشن گرافیک جدید خانه طراحان انقلاب اسلامی

به گزارش مسافرت رو، خوانش زندگی نامه شهید مصطفی چمران برای هر انسانی مفید و آموزنده است. اما گاهی یک تلنگر برای یادآوری اهمیت خواندن زندگی نامه این مرد عظیم ضروری است.موشن گرافیک منتشر شده توسط خانه طراحان به یادآوری این مهم می پردازد.

چمران موضوع موشن گرافیک جدید خانه طراحان انقلاب اسلامی

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خبرنگاران پویا؛ زندگی چمران پر از فراز و نشیبهایی است که کمتر کسی فرصت تجربه آنها را می یابد. از تولد در محله قدیمی سرپولک، قبولی در دانشگاه تهران، اعزام به امریکا برای تحصیل، فعالیتهای سیاسی، حضور در مصر و فراگیری آموزشهای نظامی، حضور در لبنان و تشکیل سازمان امل با همراهی امام موسی صدر، بازگشت به ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خدمت در پست وزارت دفاع و نمایندگی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مبارزه با ضد انقلاب در پاوه تا حضور در جبهه سوسنگرد و شهادت در راه دهلاویه به سمت سوسنگرد.

اینها نگاهی سطحی به گذران عمر چمران است. عمر پرباری که چمران از ابتدای زندگیش راه افتاده و هر تکه اش را در دست کسی گذاشته و رفته است. زندگی چمران آنقدر پربار بوده که در کتابهای مختلف از جنبه های مختلف آنالیز شده است. کتابهایی همچون مرد رویاها، مرگ از من فرار می نماید، چمران،کردستانف تابلوی شمع و ... . هیچگاه هیچکس نمی تواند مصطفی چمران را کاملا توصیف کند اما شاید آنالیز موضوعی و سطحی زندگی شهید چمران تلنگری باشد برای خوانش چنباره زندگی این مرد عظیم؛ مردی که گاهی حتی با بی خوابیهای طولانی مدتش، اطرافیان را به تعجب وا می داشت.

این موضوع دستمایه ای بوده برای خانه طراحان انقلاب اسلامی ایران تا یک موشن گرافیک از جهت زندگی شهید مصطفی چمران بسازد.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 966

به "چمران موضوع موشن گرافیک جدید خانه طراحان انقلاب اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمران موضوع موشن گرافیک جدید خانه طراحان انقلاب اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید