چرا دیگر خبری از اتفاق نیست؟، یک پروژه شکست خورده و ناقص!

به گزارش مسافرت رو، رضا رشیدپور قرار بود اتفاق را به عنوان محصولی علمی و شاید برندی در حوزه برنامه های استودیومحور به مخاطب عرضه کند اما نتوانست در چالش با مخاطب و البته کرونا پیروز گردد کما اینکه دیگر از ساخت این برنامه خبری نیست.

چرا دیگر خبری از اتفاق نیست؟، یک پروژه شکست خورده و ناقص!

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، در دوران شیوع کرونا بسیاری از برنامه های روتین سیما و به ویژه فراوریات پرهزینه تلویزیونی بالاخره به آنتن سیما برگشتند، اما همچنان از بعضی برنامه های خاص خبری نیست.

اتفاق از جمله این برنامه هاست؛ برنامه ای با لوکیشینی عظیم و البته هزینه ای سرسام آور و مهم تر از همه اجرای رضا رشیدپور که گویا دیگر مورد تأیید شبکه سه نخواهد بود.

هرچند این برنامه گفتگومحور و شاید غیراجتماعی، هزینه ای عجیب در دکوری عجیب تر صرف خود داشت اما در دوران شیوع کرونا و خصوصا بعد از ماه رمضان، دیگر روی آنتن نرفت تا رسما بتوان آن را پروژه ای شکست خورده و تمام شده تلقی کرد. همچنان که بنابر آمار اعلامی برنامه های سیما این برنامه حتی ده درصد از مخاطبان را هم جذب نکرد.

اتفاق درگیر با شیوع کرونا شد و همانند عمده فراوریات تلویزیونی که پروداکشنی عظیم دارند، از همان ابتدا در پخش خود معلق ماند. اما برخلاف برنامه هایی چون دورهمی و عصر جدید، اتفاق نتوانست ضبطش را در استودیو 500 نفره خود با حضور تماشاگران از سرگیرد. اینگونه نیز دیگر اثری از اتفاق روی آنتن دیده نشد.

پیش از این قرار بود این برنامه که داعیه علم محوری هم داشت با هدف سرگرمی و آگاهی رسانی در 100 قسمت روی آنتن برود ولی به شکلی فراوری شد که در زمان پخش خود هم نتوانست مخاطب آنچنانی را پای تلویزیون بنشاند، آن هم با وجود تبلیغات فراوانی که برایش انجام شد.

گویا رضا رشیدپور در چالش با این نوع برنامه سازی و یا چالش ساخت برنامه در دوران کرونا پیروز نیست و چه بسا باید همچنان منتظر او در برنامه های دیگری از جنس حالا خورشید بود.

به نظر باید برنامه پرخرج اتفاق را انتها یافته اعلام نمود؛ هرچند که شبکه سه نیز دیگر علاقه ای به ابراز نظر در این باره نشان نمی دهد!

انتهای پیغام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1179

به "چرا دیگر خبری از اتفاق نیست؟، یک پروژه شکست خورده و ناقص!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا دیگر خبری از اتفاق نیست؟، یک پروژه شکست خورده و ناقص!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید