پیش بینی قیمت دلار امروز 16 فروردین 1400

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران، دیروز اسکناس آمریکایی توانست 300 تومان رشد را به ثبت برساند و در محدوده 24 هزار و 850 تومان قرار بگیرد. برای قیمت دلار امروز چه پیش بینی هایی می شود؟

پیش بینی قیمت دلار امروز 16 فروردین 1400

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: یک نشانه خاص موجب شد که دلاری ها در خرید احتیاط کنند و آن نشانه، ماندن درهم زیر مرز 7 هزار تومانی بود. گفته می شد که دیروز حواله درهم در برابر نزول بیشتر مقاومت کرده است و حتی توانسته است خود را تا محدوده 6 هزار و 850 تومان بالا بکشد. با این حال برای صعودی شدن بازار، از جهت انتظاری، معامله گران به درهم بالای 7 هزار تومان نیاز دارند.

در مورد فرایند میان مدت قیمت دلار، عده ای از کارشناسان باور دارند در صورتی که گشایش سیاسی خاصی رخ ندهد، قیمت دلار رویه صعودی خواهد گرفت. در یکی از آخرین اظهارنظرها رئیس پیشین کانون صرافان عنوان کرده است که با نرخ تورم بالای 30 درصد که فعلا در اقتصاد کشور حاکم است، قیمت های کنونی نه تنها غیرطبیعی نیست، بلکه اگر تورم فعلی و فرایند افزایشی نقدینگی ادامه یابد، باید منتظر نرخ های بالاتر بود. با این حال، بسیاری از معامله گران در انتظارات گشایش های سیاسی هستند و به همین دلیل، خریدهای خود را به تعویق انداخته اند.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1649

به "پیش بینی قیمت دلار امروز 16 فروردین 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی قیمت دلار امروز 16 فروردین 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید