پیروانی: هر طور حساب نمایند ما قهرمانیم

به گزارش مسافرت رو، نیم فصل را از هفته پانزدهم حساب می نمایند یا هفته هفدهم. من فکر می کنم دوستان بازی با نساجی ما را که عقب افتاده هفته دوازدهم بود به خاطر آلودگی به حساب نیاوردند

پیروانی: هر طور حساب نمایند ما قهرمانیم

به گزارش خبرنگاران افشین پیروانی سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با بخش خبری صداوسیما در خصوص حواشی ایجاد شده در خصوص شایعه تمرینات بازیکنان این تیم گفت: ما مثل تمام تیم های دیگر و ورزشکاران به دنبال این بودیم که در قرنطینه باشیم و تمرینات را توسط مربیان و برنامه ارائه شده در قرنطینه دنبال کنیم و ممنوعیت داشتیم در خصوص تمرینات گروهی. این عکسی که منتشر شده، آقای احمد نوراللهی هم به عنوان یکی از کاپیتان های تیم مصاحبه کرد و شرح داد که این عکس مربوط به دوران قبل از ایجاد محدودیت تمرینی بوده است. ما پرسپولیس هستیم و تیم بزرگی هستیم و همه به دنبال انتشار اخبار ما هستند. ما می دانیم جان مردم و تیم خودمان برای ما اهمیت دارد و بیشترین طرفداران را داریم و البته بیشترین فعالیت رسانه ای هم در حوزه باشگاه ما است. این قول را من می دهم که هیچکس اجازه نداشته تمرین کند و البته باید حقایق را هم گفت که چند روز پیش یکی از بازیکنان به محل تمرین رفته بود بعد از تماسی که با من گرفتند این اجازه را ندادم.

وی ادامه داد: خواهشی که دارم این است که ما به خوبی می دانیم این ها سرمایه فوتبال و مملکت هستند و ما تمام کوشش خودمان را می کنیم تا در شرایط قرنطینه آسیبی نرسد.

سرپرست پرسپولیس درباره حواشی شکل گرفته درباره قهرمان احتاقتصادی این فصل که با واکنش باشگاه سپاهان و نیکفر همراه شده بود نیز گفت: نیم فصل را از هفته پانزدهم حساب می نمایند یا هفته هفدهم. من فکر می کنم دوستان بازی با نساجی ما را که عقب افتاده هفته دوازدهم بود به خاطر آلودگی را به حساب نیاوردند و تا هفته چهاردهم را حساب کردند. اگر 15 هفته باشد ما با 31 امتیاز قهرمان هستیم و اگر نیم فصل را بعد از هفته هفدهم حساب نمایند هم ما باید قهرمان باشیم.

فکر می کنم یک مقدار باید آنالیز بیشتر صورت می گرفت و با اطلاعات بیشتر حرف می زدند. باید به آینده نگاه کرد و اینکه به عقب برگردیم و بازی ای که انجام نشده و تیم وارد زمین نشده و بخواهیم درباره آن صحبت کنیم، باید سلامتی برای آرزوی سلامتی برای هموطنان در اولویت باشد. این معضل مسائلی برای کل جامعه شکل داده است. هر کس طبق رتبه و جایگاهی که دارد صحبت می نماید. اول باید سلامت جامعه را در نظر گرفت و بعد بازی ها برگزار گردد و بعد از آن مثل گذشته اقتدار را نشان می دهیم و قهرمان می شویم. ما با توجه اینکه قهرمان بلامنازع چند فصل اخیر بودیم و نیم فصل قهرمان شدیم، مطمئن باشید تحت هر شرایطی در خاتمه فصل جشن قهرمانی را به یاری طرفداران و در کنار آنها خواهیم گرفت.

پیروانی در خاتمه درباره مسائل اقتصادی باشگاه گفت: این حق هر بازیکنی است که حق و حقوق خود را بگیرد و بابت زحمتی که می کشد دنبال آن است. مدیرعامل و تمامی اعضای تیم به دنبال این هستند تا مسائل که چندین و چند سال است دنبال پرسپولیس است رفع شده و در نهایت بار دیگر با تمرکز بالا به دنبال قهرمانی باشیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1017

به "پیروانی: هر طور حساب نمایند ما قهرمانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: هر طور حساب نمایند ما قهرمانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید