وزیر اقتصاد انگلیس: 31 اکتبر اتحادیه اروپا را ترک می کنیم

به گزارش مسافرت رو، وزیر اقتصاد انگلیس اظهار داشت که این کشور در روز 31 اکتبر با توافق یا بدون توافق از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد.

وزیر اقتصاد انگلیس: 31 اکتبر اتحادیه اروپا را ترک می کنیم

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از رویترز، ساجد جاوید، وزیر اقتصاد انگلیس، اعلام نمود که این کشور در روز 31 اکتبر ترجیحا در قالب یک توافق از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد.

جاوید گفت: امیدواریم که برای خروج بتوانیم با اتحادیه اروپا توافق کنیم. اما اگر نتوانیم به توافقی با اتحادیه دست یابیم، من فکر می کنم که مهم است که در هر شرایطی حتی بدون توافق از اتحادیه خارج شویم.

وزیر اقتصاد انگلیس اضافه کرد: خروج بدون توافق مطلوب نیست، اما چیزی که درست است این است که در روز 31 اکتبر از اتحادیه اروپا خارج شویم.

جاوید در سخنان خود از ارائه جزئیات درباره نحوه خروج از اتحادیه اروپا بدون توافق خودداری کرد، چرا که بر اساس قانونی که مجلس انگلیس تصویب نموده در صورتی که دولت انگلیس با اروپا بر سر خروج به توافق نرسد نخست وزیر انگلیس باید خروج از این اتحادیه را تا حصول توافق به تعویق بیاندازد.

جاوید می گوید: قانونی که مجلس تصویب نموده است شرایط را سخت نموده است، اما سیاست ما در این زمینه به هیچ عنوان تغییر ننموده و ما در روز 31 اکتبر اتحادیه را ترک می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 456

به "وزیر اقتصاد انگلیس: 31 اکتبر اتحادیه اروپا را ترک می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر اقتصاد انگلیس: 31 اکتبر اتحادیه اروپا را ترک می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید