همکاری های فرهنگی هنری بین ایران و عمان قوت می گیرد

به گزارش مسافرت رو، وزیر مختار سلطان القتبی کاردار سفارت عمان در تهران با اعلام استقبال از حضور هنرمندان ایرانی در عمان تاکید نمود برای تسهیل ارتباطات فرهنگی هنری بین دو کشور کوشش خواهد شد.

همکاری های فرهنگی هنری بین ایران و عمان قوت می گیرد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در دیدار کاردار سفارت عمان با مهدی افضلی مدیر عامل موسسه توسعه هنرهای معاصر در ارتباط با توسعه همکاری های فرهنگی و هنری و گسترش تعاملات بین دو کشور تاکید شد.

کاردار سفارت عمان با اشاره به سابقه و رابطه محبت آمیز دیرین بین ایران و عمان توضیح داد: وجود این رابطه دوستی پایدار بین دو کشور زمینه بسیار مطلوبی را برای ارتباطات فرهنگی و مشارکت در حوزه های مختلف فراهم نموده است.

وی گفت: علاوه بر اینکه رابطه موثر بین دو کشور زمینه مناسبی برای همکاری های مشترک در سایر حوزه ها به ویژه حوزه های هنری و فرهنگی است از سویی همین ارتباطات هنری به پایدارتر و موثرتر شدن رابطه بین دو کشور و گسترش رابطه مثبت و شناخت بهتر بین دو ملت منجر خواهد شد.

القتبی از علاقه مندی کشور عمان به میزبانی از هنرمندان ایرانی اطلاع داد و اضافه کرد: علی رغم زمینه های مناسب موجود، ارتباطات فرهنگی و میزبانی از هنر بین دو کشور در سطح قابل قبولی نیست و در این زمینه آماده مشارکت و انجام مقدمات لازم برای گسترش روابط هستیم.

در این دیدار بر تسهیل حضور هنرمندان دو کشور برای اجرای برنامه های هنری در سالن اپرای مسقط تاکید شد. همچنین سلطان القتبی بر پیگیری حضور ایران در برنامه های هنری سالیانه کشور عمان تاکید نمود.

در این نشست مقرر شد اقدامات اجرایی برای پیگیری این اهداف بلافاصله شروع گردد.

همان طور که در عکس دیده می گردد، سالار عقیلی و فریدون شهبازیان هم در این دیدار حضور داشتند.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 555

به "همکاری های فرهنگی هنری بین ایران و عمان قوت می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری های فرهنگی هنری بین ایران و عمان قوت می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید