نگرانی رئیس فیفا از تاخیر در برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022

به گزارش مسافرت رو، رئیس فیفا از تاخیر در برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 به دلیل ویروس کرونا ابراز نگرانی کرد.

نگرانی رئیس فیفا از تاخیر در برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اوایل این ماه اعلام شد مسابقات کونکاکاف طبق برنامه در ماه های اکتبر و نوامبر (مهر و آبان) برگزار نخواهد شد. قرار بود 30 تیم ملی در مرحله نخست مسابقه دهند، اما این رقابت ها تا ماه مارس 2021 (اسفند و فروردین) به تعویق افتاد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا هم مسابقات مقدماتی جام جهانی را به تعویق انداخت. مسابقات مقدماتی آسیا برای جام جهانی 2022 در حال حاضر در مرحله مرحله گروهی مرحله دوم است و 40 کشور هنوز درگیر آن هستند. تیم ها نیز 3 یا 4 مسابقه برای بازی دارند.

اینفانتینو در کنگره فیفا که به طور مجازی برگزار گردید تاکید نمود این تاخیر ها باعث نگرانی فیفا شده است. وی پیشنهاد کرد پنجره های بین المللی اضافی احتیاج است ایجاد گردد تا این اطمینان به وجود بیاید که مسابقات در زمان لازم کامل می گردد.

رئیس فیفا تاکید نمود می توان مسابقات را در یک مکان خاص برگزار کرد تا احتیاج به برگزاری رقابت های خانگی و خارج از خانه نباشد.

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا در این باره گفت: من نگرانم. این یک مشکل واقعی است، به ویژه اگر ویروس کرونا ضعیف نگردد و نتوانیم در شرایط عادی مسابقات را برگزار کنیم.

او اضافه کرد: کشور های اروپایی رقابت را از سر گرفتند. ما تابع مقامات بهداشتی هستیم و نمی توانیم خیلی چیز ها را تحمیل کنیم.

رئیس فیفا گفت: ممکن است ما در جام جهانی 2022 که نوامبر و دسامبر (آبان و آذر) برگزار می گردد، کمی خوش شانس باشیم و این موضوع کمی به ما زمان می دهد. کاملا تعیین است که جام جهانی مسابقات بسیار مهمی است و در اولویت ما قرار گرفته است. ما باید اطمینان داشته باشیم که مسابقات مقدماتی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1288

به "نگرانی رئیس فیفا از تاخیر در برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی رئیس فیفا از تاخیر در برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید