میشل عون: از همه کشور های دوست می خواهم که به لبنان کمک کنند

به گزارش مسافرت رو، رئیس جمهور لبنان در جلسه کابینه این کشور درباره بررسی تبعات انفجار روز گذشته بندر بیروت از جامعه جهانی خواست که به این کشور کمک کند.

میشل عون: از همه کشور های دوست می خواهم که به لبنان کمک کنند

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از النشره، میشل عون رئیس جمهور لبنان در جلسه ویژه کابینه لبنان درباره انفجار روز گذشته بندر بیروت، گفت: کلامی نیست که بتواند فاجعه روز گذشته بیروت را که این شهر را به شهری فاجعه زده تبدیل کرد، توصیف کند.

وی اضافه کرد: زمان حزن و اندوه بر شهدا، زخمی ها و مفقودین ماست. شوکی به همه لبنانی ها وارد شده است و من از همه لبنانی ها می خواهم که همبستگی داشته باشند تا توانیم تبعات این فاجعه را پشت سر بگذاریم.

عون گفت: این شوک باعث نمی شود که ما به خانواده شهیدان و زخمی شدگان در وهله اول و همه لبنانی ها در وهله بعدی، تاکید کنیم که بر فرایند تحقیقات و روشن شدن زوایای آنچه رخ داده است در اسرع وقت، مصمم هستیم تا مسئولان و مقصران به شدیدترین وجهه مجازات شوند. با شفافیت تمام نتایج تحقیقاتی که کمیته تحقیق به عمل خواهد آورد را اعلام خواهیم کرد.

رئیس جمهور لبنان از روح همبستگی لبنانی ها سخن گفت و نیز به تلاش های تیم های امدادی پزشکی و نیرو های امنیتی و دفاع شهری در کمک به مصدومان اشاره و بر کمک به حادثه دیدگان تاکید کرد.

عون تاکید کرد: از همه مسئولان کشور های برادر و دوست که با ما تماس گرفتند و حمایت خود را از لبنان اعلام کردند و در کنار ملت لبنان ایستادند، تشکر می کنم. از آن ها می خواهیم که برای حمایت از بیمارستان ها و خانواده های آسیب دیده و ترمیم ویرانی ها که در بندر بیروت و زیرساخت های آن رخ داده است، سریعا کمک کنند به ویژه که لبنان با بحران اقتصادی بی سابقه ای روبرو است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1219

به "میشل عون: از همه کشور های دوست می خواهم که به لبنان کمک کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میشل عون: از همه کشور های دوست می خواهم که به لبنان کمک کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید