صعود کلمبیا با تقسیم امتیازات بین ژاپن و یونان

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران: دیدار تیم های ژاپن و یونان با نتیجه تساوی به خاتمه رسید تا با این نتیجه کلمبیای 6 امتیازی به مرحله بعد صعود کند.

صعود کلمبیا با تقسیم امتیازات بین ژاپن و یونان

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های ژاپن و یونان، دومین دیدار گروه C جام جهانی 2014 برزیل را از ساعت 2:30 بامداد آدینه به وقت تهران در استادیوم دوناس شهر ناتال برگزار کردند که این دیدار در نهایت با نتیجه بدون گل به سرانجام رسید.

نیمه اول:

سامورایی ها بازی را بهتر از حریف اروپایی خود آغاز کردند و در همان لحظات ابتدایی می توانستند دروازه یونان را باز نمایند که این اتفاق رخ نداد.

پس از گذشت 10 دقیقه، بازی کم کم متعادل شد و یونانی ها هم توانستند چند خطر نصفه و نیمه را روی دروازه نماینده آسیا ایجاد نمایند.

نکته جالب اینجا بود که طبق اعلام تلویزیون برزیل تا دقیقه 16 ژاپنی ها 132 پاس و یونانی ها 26 پاس بین هم رد و بدل نموده بودند.

فشار ژاپنی ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 38 کاتسورانیس به خاطر خطا روی هاسبه از زمین اخراج شد تا یونان 10 نفره گردد. در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل انتها یافت.

نیمه دوم:

در همان ابتدای نیمه دوم ساماراس هافبک یونان از وسط زمین توپ را به سمت دروازه ژاپن شوت کرد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

هرچقدر به اواسط نیمه دوم نزدیک تر می شدیم فشار ژاپن روی دروازه یونان بیشتر می شد. با حضور شینجی کاگاوا در زمین شاگردان زاکرونی بیشتر به توپ و میدان مسلط شدند و چند موقعیت خوب را هم از دست دادند.

در نهایت این دیدار با نتیجه بدون گل به سرانجام رسید تا هر 2 تیم به اولین امتیاز خود در جام جهانی برسند.

با این نتیجه کلمبیا با 6 امتیاز صعودش را به دور بعدی قطعی کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 393

به "صعود کلمبیا با تقسیم امتیازات بین ژاپن و یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود کلمبیا با تقسیم امتیازات بین ژاپن و یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید