سلامت انتخابات و سلامتی مردم در اولویت ستاد انتخابات است

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران/ایلام رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: در مرحله دوم انتخابات سلامت انتخابات از حیث برگزاری و همچنین حفظ سلامت رای دهندگان در اولویت است.

سلامت انتخابات و سلامتی مردم در اولویت ستاد انتخابات است

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

دکتر محمد نوذری در جلسه ستاد انتخابات استان بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حین برگزاری انتخابات دور دوم حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره، اظهار کرد: فرمانداران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید فضای انتخاباتی را مدیریت نموده و بر آن نظارت کامل داشته باشند تا شاهد انتخاباتی سالم و پرشور و با حضور حداکثری باشیم.

وی با اشاره به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی اعلام کرد: فرمانداران نسبت به رصد فضای مجازی و فعالیت انتخاباتی نامزدها نظارت کامل داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان رعایت اصل بی طرفی را اولویت اصلی برگزارکنندگان انتخابات دانست و گفت: افرادی که در حال فعالیت انتخاباتی و تبلیغات برای نامزدهای انتخاباتی هستند نباید جزء برگزارکنندگان انتخابات باشند.

نوذری حساسیت دور دوم انتخابات را بسیار بیشتر از دوره اول دانست و توضیح داد: برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن بهترین راه استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و بزرگان محلی است چرا که می توانیم از این طریق بسیاری از مسائل و مسائل محلی را به راحتی برطرف نماییم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در سرانجام خواهان آموزش کارشناسان فناوری صندوق های اخذ رای شد و تاکید نمود: سعی گردد حتی الامکان از امکانات و تجهیزات دستگاه های دولتی برای برگزاری انتخابات استفاده گردد و کوشش کنیم انتخابات را با کمترین هزینه برگزار کنیم.

انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز آدینه 21 شهریور برگزار خواهد شد و مردم حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره، نماینده خود را راهی مجلس شورای اسلامی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1257

به "سلامت انتخابات و سلامتی مردم در اولویت ستاد انتخابات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلامت انتخابات و سلامتی مردم در اولویت ستاد انتخابات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید