ستاری: بازی ما با استقلال خوزستان 6 امتیازی است، قول داده اند که قبل از این بازی پول بدهند

به گزارش مسافرت رو، مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی تأکید کرد که بازی این تیم با استقلال خوزستان یک مسابقه شش امتیازی است.

ستاری: بازی ما با استقلال خوزستان 6 امتیازی است، قول داده اند که قبل از این بازی پول بدهند

محمد ستاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت پارس جنوبی گفت: ما در تعطیلات لیگ برتر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و دو بازی دوستانه هم با سایپا و منتخب کرج انجام دادیم که عملکرد خوبی داشتیم. در این مدت هم روی نقاط ضعف و قوت استقلال خوزستان کار کردیم. امیدوارم در این بازی اولین برد بیرون از خانه را در فصل جاری به دست بیاوریم.

وی با اشاره به تقابل با استقلال خوزستان در هفته نهم لیگ برتر تأکید کرد: ما در تعطیلی قبلی مسابقات لیگ برتر با استقلال خوزستان یک بازی دوستانه انجام دادیم و باید بگویم آنها تیم خوبی دارند. هر دو تیم در جدول 9 امتیازی هستند و مسابقه هفته جاری آنها شش امتیازی است. قطعاً هر تیمی که برنده گردد می تواند خودش را به بالای جدول نزدیک کند. ما کوشش می کنیم که برنده از زمین بیرون بیاییم.

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی همچنین درباره حل نشدن مسائل مالی بازیکنان این تیم خاطر نشان کرد: الان اکثر تیم ها با مسائل مالی روبرو هستند، ولی مسائل در تیم ما بیشتر است. مسئولان باشگاه از جمله آقای رضاییان در صحبت هایی که با آقای تارتار و همچنین محمد نوری، کاپیتان تیم داشتند، قول دادند که قبل از بازی با استقلال خوزستان درصدی از پول بچه ها را بدهند که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 134

به "ستاری: بازی ما با استقلال خوزستان 6 امتیازی است، قول داده اند که قبل از این بازی پول بدهند" امتیاز دهید

1 کاربر به "ستاری: بازی ما با استقلال خوزستان 6 امتیازی است، قول داده اند که قبل از این بازی پول بدهند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری: بازی ما با استقلال خوزستان 6 امتیازی است، قول داده اند که قبل از این بازی پول بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید