زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه رازی اعلام شد

به گزارش مسافرت رو، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی در اطلاعیه ای زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال 99 و پذیرفته شدگان دکتری استعداد های درخشان این دانشگاه را اظهار داشت.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه رازی اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه در اطلاعیه ای در مورد ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال 99 و پذیرفته شدگان دکتری استعداد های درخشان این دانشگاه اظهار داشت: ثبت نام این پذیرفته شدگان به صورت غیرحضوری صورت می گیرد و دارای دو مرحله اینترنتی و ارسال پستی مدارک است و عدم انجام هر مرحله به منزله انصراف از تحصیل است.

ثبت نام اینترنتی این پذیرفته شدگان از 6 تا 9 آبان ماه صورت می گیرد و پذیرفته شدگان برای انجام این مرحله ضروری است به سایت گلستان دانشگاه رازی به نشانی http://golestan.razi.ac.ir مراجعه نمایند.

همچنین، پذیرفته شدگان از 6 تا 10 آبان ماه فرصت دارند مدارک مربوطه را با پست پیشتاز به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1341

به "زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه رازی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه رازی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید