زامهران: انتخاب فاضلی هوشمندانه بود، فکری در استقلال پیروز می گردد

به گزارش مسافرت رو، حسین زامهران، مدافع - هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد که انتخاب وحید فاضلی به عنوان سرمربی این تیم، انتخاب هوشمندانه ای بود.

زامهران: انتخاب فاضلی هوشمندانه بود، فکری در استقلال پیروز می گردد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ جمال سیدی بیشتر بدانید.

حسین زامهران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره ملاقات محبت آمیز نساجی مازندران برابر شهرخودرو گفت: ما دو روز بعد از بازی محبت آمیز مقابل طرفدار، در مشهد برابر شهر خودرو قرار گرفتیم. در نیمه اول با نتیجه 2 بر یک جلو بودیم، اما در نیمه دوم تغییراتی در تیم ایجاد شد و سرمربی قصد داشت شرایط تمامی بازیکنان را مورد آنالیز قرار بدهد. در نهایت بازی را با نتیجه 3 بر 2 باختیم، اما این اولین شکست ما در بازی های محبت آمیز بود. البته نکته مهم این بود که کادر فنی از شرایط تیم شناخت پیدا کند، ما سال جاری تیم خوبی داریم و می توانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی بازیکنان تاثیرگذار نساجی به این تیم ضربه نخواهد زد؟ توضیح داد: طبیعتا وقتی یک تیم نفرات تاثیرگذارش جدا شوند، شاید دچار مشکل گردد. این موضوع باعث شد نساجی خیلی زود تمریناتش را آغاز کند تا بازیکنان جدید و نفرات فصل گذشته بتوانند خیلی زود به هم هماهنگ شوند. شاید خریدهای ما نسبت به فصل گذشته کم نام و نشان باشند، ولی از لحاظ فنی کیفیت خوبی دارند و می توانند به تیم یاری نمایند.

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد اینکه آیا انتخاب وحید فاضلی به عنوان جانشین محمود فکری، انتخاب پُرریسکی نبود، اظهار داشت: برای محمودخان آرزوی پیروزیت دارم و مطمئن هستم ایشان در استقلال پیروز خواهد شد. فکر می کنم باشگاه بعد از جدایی فکری بهترین تصمیم را گرفت و انتخاب فاضلی به عنوان جانشین فکری هوشمندانه بود. اگر یک مربی دیگر می آمد طبیعتا کار سخت تر می شد، ولی فاضلی با شرایط تیم آشنا است، امیدوارم با این مربی نتایج خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1340

به "زامهران: انتخاب فاضلی هوشمندانه بود، فکری در استقلال پیروز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زامهران: انتخاب فاضلی هوشمندانه بود، فکری در استقلال پیروز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید